Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ديک دربين گفت: چرا ترامپ کنگره را براي فروش سلاح بيشتر به عربستان دور مي زند؟
به گزارش خبرگزاري آريا، ‏سناتور دموکرات ديک دربين Dick Durbin با اشاره به اقدام دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا در دور زدن کنگره براي فروش سلاح به متحدان اين کشور در خاورميانه در پيامي در صفحه توئيتر خود نوشت: چرا رئيس جمهور ، کنگره را براي فروش سلاح بيشتر به عربستان سعودي باتوجه به نقش خونين اين کشور در جنگ يمن و قتل جمال خاشقجي (روزنامه نگار منتقد سعودي) دور مي زند؟
گفتني است مخالفت ها در کنگره آمريکا با حمايت نظامي اين کشور از عربستان رو به افزايش است و بيش از يک سال است قانونگذاران جلوي فروش تسليحات به سعودي ها را به ارزش حدود دو ميليارد دلار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دولت ترامپ به بهانه حمايت از متحدانش در خاورميانه و جلوگيري از بي ثباتي در اين منطقه قصد دارد از شرايط ايجاد شده در پي تنش با ايران براي فروش تسليحات و بمب به عربستان استفاده کند در حالي که پيش از اين کنگره فروش اين تسليحات و بمب ها را به عربستان به علت نگراني از بکارگيري آنها در جنگ يمن ممنوع کرده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سناتور دمکرات سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت

ویدیویی از بارش عجیب برف در طائف عربستان در نهمین روز از اردیبهشت سال 1403 را ببینید./هم میهن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت