Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده کتاب امام رضا(ع) با بیان اینکه جشنواره رضوی فرصت خوبی است تا افرادی که از کتاب دور هستند با این یار مهربان انس بگیرند گفت: نقش فضای مجازی برای دعوت از مردم و تشویق آنان برای شرکت در نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی بسیار مؤثر و چشمگیر است. ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

زهرا عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: با مطالعه مقاله‌های متعدد و صحبت با اساتید مختلف حوزه و دانشگاه در قم و تهران به این نتیجه رسیدم که ادبیات داستانی با محوریت دین می‌تواند پاسخگوی نیاز مخاطبان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مسیر با توکل بر خدا در این حوزه گام برداشتم و با بازخورد خوب کودکان و نوجوانان و استقبال خانواده‌ها مواجهه بودم که این پیامی مثبت و تأثیرگذار برای خلق آثار بعدی من را به همراه داشت.

نویسنده کتاب امام رضا(ع) تصریح کرد: فضای مجازی برای مخاطبان بسیار جذاب و مهیج است به‌گونه‌ای که جدیدترین رخدادها را از طریق شبکه‌ها و صفحات مجازی دنبال می‌کنند، از این‌رو نقش این نوع رسانه‌ها برای دعوت از مردم و تشویق آنان برای شرکت در نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی بسیار مؤثر و چشمگیر است.

چهارمین جشنواره رضوی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شودجشنواره رضوی زمینه ایجاد فرهنگ کتابخوانی در فضای مجازی را فراهم می‌کندقم|جشنواره رضوی سبب افزایش سرانه مطالعه در کشور شده است

عبدی با بیان اینکه جشنواره رضوی، فرصت خوبی است تا افرادی که از کتاب دور هستند با این یار مهربان انس بگیرند گفت: در زمینهٔ‌های مذهبی نیز اطلاعات و آگاهی‌های لازم را دریافت کنند، علاوه بر اینکه کتاب‌هایی که در قالب جشنواره معرفی می‌شوند مخاطبان بیشتری را با خود به همراه دارد.

وی با تأکید بر اینکه مطالعه کتاب‌های مذهبی از علایق فردی من است که آن را با تمام وجود درک کرده‌ام، تصریح کرد: روایت‌گری این زیبایی باید با شیوه‌ای مطلوب همراه باشد و این تصویرسازی از وظایف هنرمندان و نویسندگان است تا با تلفیق ادبیات داستانی و دین، نسل امروز را به سمت توحید و معرفت هر چه بیشتر نسبت به معصومین(ع) سوق دهد.

نویسنده کتاب امام رضا(ع) با بیان اینکه نخستین مجموعه کتاب‌هایم درباره پیامبر(ص)، نامزد جشنواره ملی خاتم و برگزیده کتاب سال سبک زندگی شد خاطرنشان کرد: نوشتن درباره امام رضا(ع) با موضوعات دیگر کاملا متفاوت است و این لطف و عنایت اهل بیت(ع) بود که برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی شده است.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در راستای عملی‌سازی مأموریت‌های کتابخانه‌های عمومی همچون ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» با هدف ارائه نگاه هنرمندان ملی و بین‌المللی در این حوزه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبائی برگزار می‌شود.

محور‌های موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویداد‌های مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.

علاقه‌مندان به شرکت در "ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب" می‌توانند تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند.

آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، رزولوشن حداقل ۲۰۰ دی‌پی‌آی، با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۱۰۰ مگابایت ارسال شود.

دیگر خبرها

  • تراز تجاری ایران با آفریقا باید علاوه بر مثبت بودن پایدار باشد
  • آفریقا فرصت‌های زیادی برای صنعتگران و تجار ایرانی دارد
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند