Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@23:54:41 GMT

مدیران خودرو ، رتبه نخست در خدمات فروش

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۶۹۲۱

مدیران خودرو ، رتبه نخست در خدمات فروش

گزارش عملکرد خدمات فروش شرکتهای عرضه کننده خودرو در سال 97  از سوی  سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، اعلام شد.

به گزارش عصر ایران این گزارش از 21 شرکت عرضه کننده خودرو به عمل آمد که عواملی چون سیستم خدمات فروش،نمایندگی ها و نظر سنجی مورد بررسی قرار گرفت که تنها 13 شرکت در هر 3 پارامتر مورد ارزیابی واقع گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاصل مصاحبه با 343 هزار مشتری بوده ، در این ارزیابی شامل مواردی چون رعایت ضوابط مربوط به روش های فروش ،آموزش کارکنان نمایندگی ها ،الزامات مرتبط با شبکه نمایندگی های فروش ،سیستم پرداخت سود مشارکت و انصراف ،جریمه تاخیر خسارات وارده و فرایند پاسخگویی و رسیدگی به شکایت مشتریان می باشد.

از سوی دیگر بحث تحویل به موقع مطابق با قرداد رسمی نیز از بحث های مهم در این ارزیابی می باشد که شرکت مدیران خودرو در این زمینه نیز همواره رتبه نخست داشته و تحویل به موقع از جمله مزیت های این شرکت تولید کننده محصولات برند چری در ایران میباشد.

شرکت مدیران خودرو در سالهای اخیر با سرمایه گذاری توانسته در بخش آموزش نیروهای فروش خود سرمایه گذاری مناسبی را انجام دهد ، همچنین بحث وضعیت و استانداردهای محل فروش نیز از دیگر موارد ارزیابی بوده است.

قطعا موارد فوق برای مشتریان و شرکت های خودرویی به لحاظ اعتبار از درجه بالایی برخوردار است و میتواند از عوامل مهم در جلب اعتماد به یک برند منظور گردد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مدیران خودرو چری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار درمیان از کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان در بین ۱۱ فرمانداری استان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ خبر داد.

فرجامی فرد، با بیان اینکه این ارزیابی بر اساس ۸ شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است، افزود: این شاخص‌های عملکردی توسط وزارت کشور به کلیه فرمانداری های کشور ابلاغ شده و در چند مرحله در سطح استان مورد ارزیابی قرار گرفته و مرحله نهایی آن توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور ارزیابی و اعلام شده است. 

 به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی‌ فرمانداری فرجامی فرد گفت: «محور امنیتی انتظامی»،«توسعه و مشارکت سیاسی»،«هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی»، «عمران توسعه امورشهری و روستایی»، «مدیریت بحران»، «هماهنگی امور اقتصادی»، «زنان و خانواد»،«ارزیابی وسلامت اداری و پاسخگویی و صیانت از حقوق شهروندان» محورهای هشت گانه ارزیابی عملکرد ۱۴۰۱ است که توسط وزارت کشور ابلاغ و انجام شده است. 
 
وی ادامه داد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی طبق مواد قانون ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری یک اصل مهم در راستای سنجش میزان کیفیت‌ بخشی رسالت‌ها و تحقق اهداف سازمانی است، و ارزیابی مستمر فرایندها موجب خواهد شد تا ضمن شناسایی نقاط قوت و تکمیل و تقویت آنها، نقاط ضعف نیز شناسایی و تدابیر لازم برای جبران آنها اتخاذ شود لذا در این راستا این فرمانداری بطور مستمر بهبود و ارتقای عملکردها و تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف را در دستور کار خود قرار داده است. 

فرماندار درمیان تصریح کرد: فرمانداری درمیان در محورهای متعدد موفق به بهبود و ارتقا شاخص‌های عملکردی نسبت به سال های گذشته شده که جا دارد از پشتیبانی های استاندار محترم، معاونین و مدیران کل استانداری و دستگاه های اجرایی قدردانی نمایم.

فرجامی فرد افزود: بی‌شک تحقق این موفقیت مهم بدون همراهی مردم شریف شهرستان دارالتقریب درمیان و اهتمام و تلاش مجدانه همه کارکنان فرمانداری و بخشداری‌ های تابعه در انجام امور محوله و همکاری همه جانبه مجموعه مدیران و کارکنان ادارات شهرستان میسر نمی‌شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • بوشهر سومین استان کشور در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است
  • استان بوشهر در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه سوم کشور شد
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد