Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برای استانداران سراسر کشور با امضا وزیر کشور به عنوان قائم مقام رییس شورای عالی مدیریت بحران کشور ماموریت‌هایی در خصوص بزرگداشت سال روز ارتحال امام (ره) مشخص شده است.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان اسماعیل نجار معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درباره اقدامات صورت گرفته پیرامون برگزاری بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) گفت: برای استانداران سراسر کشور با امضا وزیر کشور به عنوان قائم مقام رییس شورای عالی مدیریت بحران کشور ماموریت‌هایی در خصوص بزرگداشت سال روز ارتحال امام (ره) مشخص شده است و از استانداران خواسته شده که جلسات ستاد مدیریت بحران در استان‌های و شهرستان‌ها برگزار شود و حضور مردم در مراسم ۱۴ و ۱۵ خردادماه تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجار افزود: در مباحث فرهنگی و تبلیغی نیز بروشور‌هایی تهیه شده و نیز مسابقاتی در مراسم سال روز ارتحال امام برگزار خواهد شد.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: در بحث عزیمت زائرین از استان‌های هم جوار در روز ۱۴ خرداد، استانداران همکاری‌های لازم را خواهند داشت و این همکاری‌ها در خصوص پذیرایی افطار و همچنین تردد زائران در مسیر رفت و برگشت خواهد بود.

 

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تامین امنیت مراسم گفت: استانداران مکلف به تامین امنیت مراسمات ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان‌ها شدند و همچنین تاکید بر حضور مسئولین محلی در تمام مراسمات شده تا بتوانند در کنار مردم ایفای نقش کنند.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور با بیان این که استاندار تهران میزبان زائران از استان‌های گوناگون است، گفت: تمهیدات لازم در این خصوص صورت گرفته است.

نجار تاکید کرد: از رییس هواشناسی درخواست شده که وضعیت جوی از دهم تا چهاردهم خردادماه به ستاد اعلام شود، تا آمادگی‌های لازم را در خصوص تغییرات جوی داشته باشیم، در خصوص ایستگاه‌های صلواتی نیز از شهرداری‌های تابع استان تهران کمک گرفته خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته شامل اماکن و اراضی اطراف حرم مطهر نیز شده است گفت: با هماهنگی معاونت عمرانی وزارت کشور برای استقرار نیرو‌های آتش نشان‌های استان تهران در اطراف حرم برای پایش مزارع کشاورزی در جهت پیشگیری از آتش سوزی و اطفا سریع آتش اقدام شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نجار وزیر کشور آتش سوزی اماکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت

 ابوالقاسم نصیری شهردار زارچ با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 

وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 

شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم