Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسین پور،با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۲۰ نقطه از شهرستان شاهرودگفت: راهپیمایی روز جهانی قدس باهدف نجات بیت‌المقدس و تحقق آرمان‌های فلسطین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،حجت الاسلام «محمد حسین پور» بابیان اینکه سید حسن حسینی شاهرودی، نماینده مردم و شاهرود و میامی در مجلس سخنران مراسم روز جهانی قدس در شهر شاهرود خواهد بود، ابراز داشت: راهپیمایی در این شهر  ساعت ۱۱:۴۵ صبح جمعه از خیابان تهران مقابل راهنمایی و رانندگی شروع و به سمت مصلای بزرگ پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم )ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود بابیان اینکه پوستر و تراکت به میزان کافی در اختیار ادارات، مساجد و نهادهای فرهنگی شهرهای تابعه نیز قرار خواهد گرفت، ابراز داشت: مسیر راهپیمایی در شهر بیارجمند ساعت ۱۱:۳۰ صبح از میدان قدس به سمت مصلا، شهر بسطام از میدان امام خمینی به سمت امام‌زاده سید ابوالقاسم (علیه السلام)، شهر مجن از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلا نماز جمعه، شهر رودیان از مقابل شهرداری به سمت مسجد جامع و شهر کلاته خیج از میدان امام حسین (علیه السلام) به سمت حسینیه اعظم خواهد بود.

 

وی راهپیمایی روز قدس را نشان دهنده انزجار از جنایات اسرائیل و آمریکا عنوان کردوافزود:این مراسم در پنج شهر تابعه و ۱۴ روستای شهرستان برنامه‌ریزی‌شده است که در قلعه بالا، دریان، گیور، رضاآباد، احمدآباد، خانخودی، ابرسج، میغان، دهملا، گلستان، طرود، ابر، قزازان و بیارجمند ازجمله آن‌ها محسوب می‌شوند.

 

حسین پور در ادامه بابیان اینکه علیرغم حمایت‌های آمریکا و غربی‌ها از اسرائیل شاهد پیروزی‌های مکرر و ارزشمند از جانب جبهه مقاومت هستیم، ابراز داشت: پیروزی مردم غزه بر اسرائیل در شرایطی اتفاق افتاد که آن‌ها مقاومت مردم فلسطین را نتوانستند تحمل کنند و توافق آتش‌بس را اعلام کردند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود بااشاره به اینکه امسال با توجه به بحران‌آفرینی که اسرائیل و آمریکا در منطقه می‌کنند روز جهانی قدس باشکوه‌تر از قبل برگزار خواهد شد، تصریح کرد: امسال شاهد حضور گسترده و چشمگیر مردم در ابراز انزجار از اسرائیل خواهیم بود ودر همین راستا برنامه های تبلیغی و فرهنگی بسیاری تدارک دیده شده که بر این اساس چاپ پوستر و تراکت و شعارنویسی انجام و در اختیار ادارات قرار داده شده است.

 

وی همچنین به اجرای برنامه های فرهنگی در مسیر راهپیمایان روز قدس  اشاره کرد وافزود: علاوه بر برنامه های تبلیغی برخی ادارات نظیر سپاه، شهرداری، نیروی انتظامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برنامه‌های فرهنگی از جمله ایستگاه نقاشی، برپایی نمایشگاه، معرفی جریان روز جهانی قدس را برای آن روز پیش‌بینی کرده‌اند.

 

حسین پور افزود: از مردم دعوت می‌شود که با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نفرت و انزجار خود از رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را نشان دهند .

 

وی در ادامه این نشست از ویژه برنامه های سی اُمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت و افزود: این انقلاب نشان از ایمان و اراده قوی و بصیرت و دانایی امام خمینی (ره)است وباید مراسم ارتحال با عظمت و شکوه بسیاری برگزار شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود ابراز داشت: در روزسیزدهم خرداد ساعت ۲۱:۳۰ الی ۱۱ شب مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام علیزاده، نماینده ولی‌فقیه حفاظت امنیت سپاه کشور در مسجد غربا برگزار خواهد شد.

 

حسین پور با بیان این مطلب که روز ۱۴ خرداد مصادف با شب سالگرد قیام خونین پانزده خرداد است ، افزود: مراسمی نیز با محوریت گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد با سخنرانی حجت‌الاسلام ابراهیمی فر از علمای قم در مسجد مصلای شاهرود برگزار خواهد شد که علاوه بر آن فعالیت‌های فرهنگی نیز در راستای شناخت سیره امام راحل اجرا می شود.

 

وی همچنین درخصوص چگونگی اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل گفت: با توجه به اینکه این ایام در ماه مبارک رمضان قرار دارد لذا طبق برنامه کشوری تنها حضور مردم شهرهای نزدیک برای حضور در مراسم برنامه‌ریزی‌شده است و از شهرهای مهدی‌شهر، گرمسار و سمنان به این مراسم اعزام می‌شوند.

 

رژیم صهیونیستی دشمن شماره یک مسلمانان و همه آزادگان جهان است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز دراین نشست گفت:ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس وابراز انزجار، نشان خواهند داد که رژیم صهیونیستی دشمن شماره یک مسلمانان و همه آزادگان جهان است.

 

«رضا مهدیان» بابیان اینکه حضورمردم درراهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ کوبنده به جنایتها و زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین است ،ابراز داشت:مردم با حضور در این راهپیمایی همبستگی خود را در برابر ظلم و استکبار نشان خواهند داد.

 

وی افزود:امام خمینی (ره) با نامگذاری این روز به نام روز قدس درایت و اقتدار خودرادر مقابل زورگویان جهان نشان داد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود تصریح کرد:با توجه به فرموده امام راحل هنرمندان و موسسات و آموزشگاه های شهرستان شاهرود وظیفه خود می دانند تا در راهپیمایی روز جهانی قدس در کنار دیگر اقشار مردم حضور یابند.

 

مهدیان همچنین به برنامه های تدارک دیده شده در روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: ایستگاه نقاشی ،اهدای کتاب به کودکان ،اجرای مسابقه و نصب بنرو پلاکارد از جمله برنامه های این اداره است.

 

وی همچنین با اشاره به برنامه های ویژه ۱۴ و ۱۵خرداد ابراز داشت: برپایی عصر شعرو محافل انس با قرآن ، برگزاری مسابقه فرهنگی سیره و شناخت حضرت امام خمینی (ره) از جمله برنامه های آن ایام است .

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود  گفت:برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در ۵۶ کانون فرهنگی پیش‌بینی‌شده است که مراسم جز خوانی و اهدا آن به روح پرفتوح امام رحل و فرزندان ایشان ازجمله این مراسم را شامل می‌شود.

 

پایان پیام/591

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر مراسم شب قدر اردبیل خبرگزاری شبستان ماه رمضان شب های قدر ماه مبارک رمضان مسجد سبک زندگی اسلامی سومین شب قدر نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام احمد نظری امام جمعه موقت شاهرود گفت: معلم تراز انقلاب اسلامی فردی است که مخاطب خود به ویژه نسل جوان و دانشجویان را به علم، تقوا، تربیت و آن‌چه مورد رضایت خدا در همه عرصه‌ها است، دعوت کند.

وی به ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگران رزمندگان عرصه اقتصادی هستند و کارگری مجاهدت در راه خدا است.

امام جمعه موقت شاهرود به سفر آیت الله رییسی رئیس جمهور به استان سمنان در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: ۳۳ درصد از مصوبات این سفر به شهرستان شاهرود اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه مسوولان این مصوبات را برای مردم تبیین کنند، ابراز کرد: مردم شاهرود تا ۶ ماه آینده میزان جذب اعتبارات این سفر را از مسوولان پیگیری می‌کنند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا