Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@03:23:11 GMT

واکنش عرب به احتمال رفتن برانکو از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۷۲۱۴

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شایعه حضور سرمربی این تیم در تیم‌های دیگر را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتشار شایعه مذاکره و توافق برانکو ایوانکوویچ با باشگاه تراکتورسازی باعث شد تا ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به این مسئله واکنش نشان دهد.

ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب این خبر گفت: آقای برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد و هیچ بحثی برای حضور او در باشگاه دیگر مطرح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی ادامه داد: ما چند روز گذشته نامه‌ای برای آقای برانکو و وکیل او ارسال کردیم و در این نامه خواهان قرارداد طولانی مدت با برانکو بودیم و الان هم منتظر پاسخ او هستیم.   منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از انتخاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و جدایی علی خطیر، سرپرست این تیم هم برکنار شد و آتیلا حجازی به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال منصوب شد. انتشار عکس لحظه عقد قرارداد با حجازی در کنار سمیعی، حاوی نکته‌ای جالب توجه بود که از چشم رسانه‌ها دور نماند. ماجرا از این قرار بود که این دفتر همان دفتری بود که بار‌ها آجورلو قرار‌های کاری خود را در زمان مدیرعاملی استقلال در آنجا برگزار می‌کرد و بار‌ها از مدیرعامل سابق استقلال در کنار افراد مختلف در این دفتر عکس منتشر شد. همین موضوع باعث شد تا شایعاتی در خصوص بازگشت احتمالی آجورلو به استقلال مطرح شود.

پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد این دفتر که حسابی جنجالی شده متعلق به فرشید سمیعی و یکی از دوستانش است و این آجورلو بوده که در زمان مدیریت خود در استقلال بعضی از قرار‌های خود را در آن برگزار می‌کرده است. همچنین در مورد شایعه بازگشت آجورلو به استقلال باید بگوییم که بعید است چنین اتفاقی رخ دهد و برنامه‌ای برای بازگشت آجورلو به استقلال وجود ندارد. از سمیعی و شهریاری به عنوان دو گزینه نهایی مدیرعاملی استقلال نام برده می‌شود و باید دید در نهایت کدام یک این سمت را عهده دار خواهد شد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • برادر مهران غفوریان شایعه ساواکی بودن پدرش را با این ارائه این سند تکذیب کرد + عکس
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟