Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- باشگاه استقلال با اشاره به مذاکره اي که 4 ساعت به طول انجاميد، اعلام کرد که استراماچوني تا شنبه جواب نهايي را به مسئولان استقلال اعلام خواهد کرد تا به اين ترتيب وضعيت استراماچوني مشخص شود.
به گزارش آريا، به نظر مي رسد باشگاه استقلال و اين سرمربي جوان ايتاليايي به توافقات اوليه دست پيدا کردند و بر سر جزييات نيز به توافق رسيدند و امضاي قرارداد با اين سرمربي تقريبا قطعي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالي ها و استراماچوني ديروز در جريان جلسه اي که در ترکيه برگزار کردند، درباره جزييات اصلي قرارداد گفت و گو کرده و به توافق رسيدند تا به اين ترتيب فاصله شروع دوران جديد يک سرمربي ايتاليايي در استقلال تنها يک امضا باشد.
اميرحسين فتحي قرار است انتهاي هفته در جلسه با هيات مديره جزييات توافق شده را به اعضاي هيات مديره اعلام کند. او پيش از اين موافقت کميته فني را نيز کسب کرده بود و شنبه بايد منتظر رونمايي از قرارداد استقلال و استراماچوني باشيم تا آبي هاي تهراني در فاصله نزديک به 60 روز تا شروع ليگ برتر، سرمربي جديد خود را بشناسند.
جلسه‌ مذاکره مديرعامل باشگاه استقلال با سرمربي ايتاليايي روز گذشته در استانبول ترکيه به پايان رسيد. به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال اين جلسه که باحضور اميرحسين فتحي، آندره‌آ استراماچوني، علي خطير و ايجنت خارجي سرمربي ايتاليايي برگزار شد، حدود چهار ساعت به طول انجاميد. در اين نشست ابتدا مديرعامل باشگاه استقلال توضيحاتي درباره جايگاه باشگاه در قاره آسيا، هواداران ميليوني‌اش و امکانات و محدوديت‌ها ارائه داد. در نقطه مقابل هم استراماچوني با صحبت‌هاي مفصلي که مطرح کرد، نشان داد شناخت دقيقي از تيم استقلال دارد و جزئيات فني جالبي را درباره بازيکنان عنوان کرد. اين نشست در فضاي گرم و صميمي در شرايطي به پايان رسيد که قرار شد، نتيجه نهايي اين مذاکره روز شنبه 11 خرداد 1398 از طريق رسانه رسمي باشگاه استقلال منتشر شود.
اوج دوران مربيگري استرا به روزهاي حضور در اينتر باز مي گردد. مردي که بدون داشتن صفحه ويکي پديا سرمربي اينتر شد اما در 34 سالگي به قدري جذاب بود که باتجربه هايي مانند خاوير زانتي، ديگو ميليتو و والتر ساموئل را مجذوب خود کرده بود و اگرچه نتايجش با او سر سازگاري نداشت، اما اينتر استرا تيمي دوست داشتني، هجومي و جذاب بود. استراماچوني در سال 2011 هدايت تيم جوانان اينتر را بر عهده گرفت و يکي از بهترين دوران اين آکادمي را رقم زد. نراتزوري زير نظر سرمربي جوان تا فينال ليگ قهرمانان نيز پيش رفت و در نهايت با غلبه بر آژاکس موفق به فتح اين رقابت ها هم شد.
در کمال تعجب، استرا هدايت اينتر را بر عهده گرفت و در هفته هاي پاياني فراتر از انتظار کار کرد. يک برتري دلچسب 2-4 در دربي دلامدونينا برابر ميلان پرستاره با هت تريک ديگو ميليتو، ديگر رئيس موراتي را نسبت به انتخاب خود مصمم کرده بود و کسب 5 پيروزي از 9 بازي، باعث شد استرا با قراردادي 3 ساله هدايت اينتر را بر عهده گيرد. نمايش ها هجومي و پرهيجان اينتر در آن مقطع، هواداران را به ظهور يک سرمربي صاحب سبک اميدوار کرده بود و کسي قرار بود هدايت اين تيم را بر عهده گيرد که 3 سال از خاوير زانتي، کاپيتان وقت افعي ها کوچک تر بود؛ يک انتخاب جذاب، هيجاني و پر ريسک از سوي رئيسي که هميشه همه را شگفت زده مي کرد. فصل با استرا خوب آغاز شد و در 11 هفته ابتدايي، تيم فوق العاده او موفق به کسب 9 پيروزي شد. بي شک اگر از زمان جدايي مورينيو هواداران اينتر فقط يک بار به فتح سري آ اميدوار شده بودند، همان نيم فصل اول حضور استراماچوني روي نيمکت اين تيم بود و اينتر به قدري تماشايي، هجومي و دلنواز بازي مي کرد که ديگر همگان به توانايي هاي سرمربي جوان صحه مي گذاشتند. استرا استاد بازي هاي بزرگ بود و در نيم فصل تيمش موفق به غلبه بر يوونتوس، ميلان و ناپولي هم شد اما به يکباره جادوي او باطل شد و اينتر به قدري ضعيف نتيجه گرفت که نراتزوري فصل را با رتبه نازل نهم به اتمام رساند و با پذيرش رقم عجيب 57 گل در طول فصل، در نهايت دوران حضور استراماچوني در رختکن مه آتزا نيز تلخ و بي سرانجام به پايان رسيد. بعد از جدايي تلخ از اينتر، استراماچوني در سال هاي اخير انتخاب هاي عجيب و تقريبا ناموفقي داشت. يک سال ناموفق در اودينزه و کسب رتبه شانزدهم در سري آ باعث شد ديگر در سرزمين چکمه اي کسي به دنبال استراماچوني نباشد و او براي ادامه فعاليت خود راهي ديگر کشوهاي کم نام و نشان تر اروپايي شد.
به اين ترتيب هفته آينده اين سرمربي ايتاليايي بعد از توافق نهايي، به تهران سفر مي کند تا ضمن برگزاري مراسم معارفه، رسما کار خود را در تهران آغاز کند و سرمربي جديد استقلال باشد.  اتفاقي که مي تواند از همين حالا به جذابيت ليگ برتر بيش از گذشته اضافه کند؛ پس فعلا بايد منتظر فرا رسيدن روز شنبه و البته چشم انتظار سايت رسمي باشگاه استقلال باشيم تا سرمربي جديد اين تيم را معرفي کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جلسه 4 ساعته باشگاه استقلال استراماچوني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن آیین‌نامه‌های جدید لیگ برتر، فصل آینده به تعویق می‌افتد.

امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت:

باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود:

بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت:

اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد