Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@22:06:51 GMT

پیش بینی باران و صاعقه ۵ روزه در ۱۵ استان

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۷۳۶۷

به گزارش تسنیم، امروز در استان‌های گلستان، مازندران، سمنان، تهران، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برف و وزش باد شدید و در برخی مناطق استان‌های اصفهان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید و گرد و خاک موقت پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین مقدار بارش امروز در استا‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان و تهران است.

فردا در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، اصفهان و تهران رگبار باران گاهی همراه با رعد و برف و وزش باد شدید که احتمال وقوع تگرگ در برخی از این مناطق وجود دارد. در برخی مناطق استان‌های اصفهان، قم، یزد، خراسان جنوبی، کرمان و شمال هرمزگان در ساعت بعدازظهر بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد و احتمال وقوع گرد و خاک پیش بینی شده است.

شدت بارش‌ها برای فردا مربوط به شرق خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سمنان، شرق تهران و شمال اصفهان است.

روز جمعه 10 خرداد در شمال و شرق خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، اصفهان، ارتفاعات شرقی تهران و غرب سمنان رگبار باران گاهی همراه با صاعقه و وزش باد و در برخی مناطق استان‌های یزد، کرمان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برف و وزش بادپیش بینی شده است.

روز شنبه 11 خردادماه نیز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و آذربایجان غربی رگبار پراکنده باران گاهی با صاعقه پیش بینی شده و روز یکشنبه 12 خرداد نیز در شمال فارس، جنوب اصفهان و برخی مناطق آذربایجان شرقی بارش پراکنده باران پیش بینی شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • باران سیل‌آسا و طوفان در ۲۴ استان | سیل و صاعقه در کمین مردم این مناطق | خطر غرق شدن شناگران و قایق‌ها در سواحل ۲ استان
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی