Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@23:07:41 GMT

بیانیه حزب موتلفه اسلامی درباره شهادت عضو این حزب

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۷۵۰۳

بیانیه حزب موتلفه اسلامی درباره شهادت عضو این حزب

حزب موتلفه اسلامی درباره شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد خرسند» عضو فقید شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد. ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، حزب موتلفه اسلامی درباره شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد خرسند» عضو فقید شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کازرون با سلاح سرد به قتل رسید + جزئیات

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
 إنا لله و إنا الیه راجعون 

حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و امام‌جمعه تلاشگر کازرون در سحرگاه 23رمضان در حالی که از مراسم معنوی احیا بازمی‌گشت، به شهادت رسید.

این جنایت علیه یک روحانی پاکباخته و مجاهد در راه ارزش های اسلامی و مدافع حقوق مردم که سابقه جانبازی در دفاع مقدس داشت و به حضور در کنار مردم و پیگیری مطالبات آنها شهره بود، بخشی از تلاش‌ها برای هجمه به انقلاب اسلامی و روحانیت پیشرو در حل مشکلات کشور است.

شهادت در ایام قدر آرزوی هر مومن است و شهید حجت‌الاسلام و المسلمین محمد خرسند به این فخر و زیور آراسته گردید. بدون شک خون پاک این مجاهد راستین در راستای شهادت شهدای محراب و دیگر یاران حزب موتلفه اسلامی می‌باشد که همواره رسواگر دست‌های ناپاک ضدانقلاب و استکبار جهانی بوده است.

حزب موتلفه اسلامی ضمن تسلیت شهادت این عالم بصیر به محضر امام زمان علیه السلام و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای و مردم شریف شهرستان کازرون و همچنین اعضای حزب موتلفه اسلامی، خواستار دستگیری هرچه سریع‌تر عوامل این جنایت و روشن شدن ابعاد آن برای افکار عمومی است.

انتهای پیام/

R1381/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حزب موتلفه اسلامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب موتلفه اسلامی حزب موتلفه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است