Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : پیش‌بینی ما برای اعتبارات سال ۹۸ زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان حدود ۲۰۰ میلیارد ریال است که در صورت تامین و تخصیص، پروژه‌های متعددی برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان تعریف خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : این پروژه‌ها شامل زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، گاز، فاضلاب، ایجاد راه دسترسی، معابر و ... خواهد بود.

وی با بیان اینکه این اعتبارات در صورت تخصیص براساس اولویت و نیاز شهرک‌های صنعتی تقسیم خواهد شد، یادآور شد: شهرک‌های صنعتی از جمله زاگرس، مرصاد، صحنه، سرپل‌ذهاب، جوانرود، پاوه و ... در اولویت است.

کردستانی اعتباری که سال گذشته برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان در نظر گرفته شده بود را نیز ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار نیز صرف پروژه‌های زیرساختی در ۲۱ ناحیه و شهرک صنعتی استان شد .

 

 

انتهای پیام/د

پیش‌بینی اعتبارات سال ۹۸ زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و 800 هکتار است که پیش از این برای دو هزار و 700 هکتار آن سند صادر شده بود .
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و 142 فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم، حل شد.
وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری ۶ هزار واحد بنیاد مسکن در سفر رئیس جمهور
وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست درخصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز، بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

دیگر خبرها

  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود