Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@23:18:10 GMT

بزن به سیم آخر

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۷۶۰۹

بزن به سیم آخر

دویست و هشتمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"بزن به سیم آخر" عنوان اصلی این رسانه است که به دیدار امروز تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اشاره دارد. مسابقه‌ای که در آن سپاهان پس از واگذاری قهرمانی لیگ برتر در آخرین دیدار به پرسپولیس اکنون برای کسب حداقل یک جام نیاز دارد تا به سیم آخر بزند و با تمام توان به مصاف پرسپولیس برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"وقتی سپهر قصد مزاح و شاد کردن ما را دارد" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به گفتگوی خبرگزاری میزان با سپهر حیدری بازیکن اصفهانی اسبق پرسپولیس پرداخته است. در این گفتگو حیدری درباره دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی میان تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس یک سر و گردن در تمام زمینه‌ها از سپاهان برتراست و در ویترین افتخارات برانکو تنها قهرمانی جام حذفی کم است که به امید خدا آن را به دست خواهد آورد. حیدری درباره قانون ٥٠/٥٠ هواداران برای این دیدار افزود: پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است و اصلا عادلانه نیست در حالی که هواداران سپاهان ٥هزار نفر هستند، جلو ورود طرفداران پرسپولیس گرفته شود و اجازه ورود ندهند!!

"پاسخ بدی و اشتباه پرسپولیسی‌ها را با بدی ندهید" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و هشتمین شماره "فوتبال اصفهان"است که در گفتگو با محمد ایرانپوریان مدافع سپاهان و در خصوص دیدار این تیم برابر پرسپولیس مطرح شده است. ایرانپوریان از هواداران سپاهان خواست تا در این دیدار فرهنگ بالای خودشان را به نمایش بگذارند و جواب بدی هواداران پرسپولیس را با بدی ندهند.

"خیلی حساس نباش" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان جام حذفی فوتبال اصفهان محمد ایران پوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار پرسپولیس و سپاهان از دریچه دوربین ایسنا

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال گلی در پی نداشت. این در حالی بود که سرخپوشان پایتخت در صورت برد در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل صدر جدول را از استقلال می‌گرفتند. با این نتیجه همچنان آبی‌ها با یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس صدرنشین و به ادامه فصل امیدوار ماندند.

دریافت 85 MB

     

     

دیگر خبرها

  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • بررسی حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه
  • دیدار پرسپولیس و سپاهان از دریچه دوربین ایسنا
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند