Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص چگونگی نظارت این سازمان بر عملکرد تاکسی‌های شهر کرمانشاه اظهار داشت: از دوم خرداد ماه نرخ کرایه تاکسی‌ها به طور متوسط ۲۳ درصد افزایش پیدا کرده است و برای اطلاع مسافران برچسب‌های نرخ نیز به زودی تهیه و در اختیار تاکسی‌های درون شهری قرار می‌گیرد.

وی افزود: هر گونه افزایش نرخی از سوی رانندگان و خارج از مصوبه و نرخ‌های اعلام شده توسط سازمان تاکسیرانی تخلف است و رانندگانی که مرتکب این اقدام شوند متخلف محسوب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه در خصوص برخورد با رانندگان متخلف که وجه اضافه‌تر از افزایش صورت گرفته از مسافران دریافت می‌کنند، نیز گفت: ضمن تقدیر از رانندگانی که پیش از اعلام نرخ‌های جدید خودسرانه اقدام به افزایش نرخ‌های تاکسی نکردند، تعداد معدودی که در این زمینه مرتکب تخلف می‌شوند، قطعاً مورد برخورد قرار خواهند گرفت.

وی عنوان کرد: همشهریان کرمانشاهی می‌توانند کد تاکسی متخلف و یا پلاک آن را یادداشت کرده و واحدهای نظارتی ما اعلام کنند تا با آنها برخورد لازم صورت گیرد.

سلیمانی شماره تلفن‌های ۳۸۲۱۱۹۴۸ و ۳۸۲۴۶۵۶۵ مربوط به واحد شکایات و بازرسی سازمان تاکسیرانی را نیز به عنوان پل ارتباطی مردم با این سازمان اعلام کرد تا به این وسیله نسبت به اعلام شکایت خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: گشت‌های تاکسیرانی نیز در سطح شهر حضور دارند و مردم می‌توانند شکایات خود را نیز به صورت شفاهی و کتبی به این گشت‌ها اعلام کنند و در صورت احراز تخلف حتماً با متخلفین برخورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه در پایان از وجود ۹۸۰۰ تاکسی در شهر کرمانشاه خبر داد که شامل تاکسی‌های گردشی، مسیری و آژانس‌ها و تاکسی تلفنی‌های تحت پوشش این سازمان است.

کد خبر 4628452

منبع: مهر

کلیدواژه: افزایش نرخ کرایه تاکسیرانی کرمانشاه سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش مهر، استفاده از وسایل نقلیه برقی می‌تواند راهکاری بسیار مؤثر در مسیر رفع و کاهش چالش‌های حیاتی و دارای مزایای زیست محیطی، کاهش وابستگی به سوخت‌های تجدیدناپذیر فسیلی و بهبود کیفیت هوا باشند. از این رو تغییر سبک حمل و نقل از سنتی بنزینی به برقی اهمیت ویژه‌ای‌دارد. در این راستا شهرداری تهران برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی را دنبال می‌کند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خودمالکی قراردادها در حال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

زاکانی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

گفتنی است یکی از نکات حائز اهمیت برای رانندگان تاکسی، قیمت خودروهای برقی است که نیازمند ارائه تسهیلات ویژه است. به گفته شهرداری تهران قیمت این خودروها قابل رقابت با خودروهای بنزینی خواهد بود.

علاوه بر این شهرداری تهران برای راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ این خودروها پیش از این ۴۰۰۰ نقطه را در سطح شهر تهران در ۲۲ منطقه شناسایی کرده است و بنا دارد تا پایان سال ۱۴۰۳ تعداد ایستگاه‌های اعلامی را احداث و مجهز کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض