Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@15:34:05 GMT

گزارش تصویری/ افطاری ساده در سوادکوه

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۷۸۲۳

گزارش تصویری/ افطاری ساده در سوادکوه

در شب‌های قدر، در بسیاری از شهرها افطاری ساده به یاد امام ساده‌زیستی و عدل، برپا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، دیگر تمام یتیمان کوفه می‌دانند، آنکه تمام این سال‌ها برایشان غذا می‌برد، کیست؛ کسی که خود ساده‌ترین سفره‌ها را داشته است و حالا بعد از هزارو400سال، در شب‌های قدر، در بسیاری از شهرها افطاری ساده به یاد امام ساده‌زیستی و عدل، برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هنوز نیم ساعتی به اذان مغرب مانده است که چند نفر با سبدهای نان و پنیر وارد میدان شهر زیراب می‌شوند. میزی بر پا می‌کنند و روی آن چای و خرما می‌چینند و منتظر اذان می‌شوند تا به رهگذاران افطاری با طعم ساده‌زیستی علی تعارف کنند.

با اقتدا به امام ساده‌زیستی و افطاری ساده، شب قدر اینان آغاز می‌شود و با ذکر اسما الهی و راز و نیایش در نیمه شب قدر به اوج خود می‌رسد: یا خالق و یا رازق ...

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره هرات هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • نمونه‌های دریایی ایران در مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ذخیره می‌شود
  • اوقات شرعی فردا یازدهم اردیبهشت در شیراز
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • هوش مصنوعی آرتروز زانو را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات