Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: با توجه به این که در ماه مبارک رمضان قرار داریم، از چهار شهرستان اردستان، کاشان، نطنز و آران و بیدگل دو هزار و پانصد نفر در سالروز ارتحال امام(ره) به مرقد مطهر ایشان اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ جعفر عسگری در نشست خبری ستاد روز جهانی قدس و ستاد مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد: بازنمایی روز جهانی قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و یکپارچگی امّت اسلامی به ویژه ملّت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان های قدس شریف به مثابه مسئله اول جهان اسلام، از اهداف این نهاد در روز جهانی قدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در تشریح سایر اهداف برگزاری برنامه های روز قدس ادامه داد: معرفی رژیم صهیونیستی و جنایات آن به عنوان دشمن مشترک امّت اسلام به همراه و روشنگری همدستی کاخ سفید و رژیم صهیونیستی در تحولات منطقه بسیار مهم است.

وی افزود: نوید شکست و نابودی صهیونیست ها را رهبری در سال های گذشته دادند؛ آن ها در لاک دفاعی فرو رفته اند و امیدواریم با استقامت قدس به زودی مسلمانان نماز وحدت را در قدس بخوانند.

* مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه، سخنران مراسم 15 خرداد اصفهان

عسگری خاطر نشان کرد: به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره)، روز 13 خرداد میزبان سخنران آیت الله دولابی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در خیمه گلستان شهداء هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین به منظور اجرای مراسم سالگرد بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ۱۵ خرداد به منظور ارج نهادن به حماسه سازان این واقعه مهم، دکتر مقدم فر، مشاور عالی فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میهمان اصفهان و سخنران این برنامه خواهد بود.

* 15 اکیپ تصویربرداری آماده پوشش مراسم راهپیمایی روز قدس

معاون صداوسیمای مرکز اصفهان هم در این نشست خبری ضمن اعلام آمادگی کامل این مرکز برای پوشش برنامه ها گفت: 15 اکیپ تصویربرداری برای روز جهانی قدس آماده شده تا شکوه حضور مردم در نصف جهان را به تصویر بکشند.

سیدمحسن طباطبایی ادامه داد: امسال چهلمین راهپیمایی روز قدس را شاهد خواهیم بود، این روز نماد وحدت مسلمانان در تمام دنیاست.

وی بیان داشت: در برنامه های تبیینی سعی در مقایسه بین کشورهایی که راه سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی را در پیش گرفته با کشورهایی که از راه مقاومت و استقامت مسیر پیروزی را می گذرانند داریم.

* 2500 نفر به مرقد امام اعزام می شوند

معاون فرهنگی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان هم در جمع خبرنگاران از میزبانی پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان برای برپایی راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: در این ایام 400 گروه سرود به فعالیت هنری می پردازند.

میثم رضوانپور ادامه داد: با توجه به این که در ماه مبارک رمضان قرار داریم، از چهار شهرستان اردستان، کاشان، نطنز و آران و بیدگل دو هزار و پانصد نفر در سالروز ارتحال امام(ره) به مرقد مطهر ایشان اعزام شده و مستمع سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهند بود.

قائم مقام ستاد نماز جمعه اصفهان هم با حضور در این نشست مسئله فلسطین را مسئله حق در برابر باطل دانست و گفت: روز قدس مختص ایران نیست، بلکه یک روز جهانی است و مردم محور اساسی این جرکت عظیم خواهند بود.

ابراهیم پرچمی در پایان معتقد بود: اگر مردم یک روز در صحنه نباشند و دشمن بداند که حضور مردم کمرنگ شده، معادلات دشمن تغییر خواهد کرد و ملّت ایران نمی گذارند این اتفاق بیفتد.

انتهای پبام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد