Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقایسه قیمت ها در فروردین امسال در مقایسه با فروردین سال گذشته نشان می‌دهد که شاخص ارزش سهام، قیمت دلار و نرخ میانگین سکه، بیشترین رشد را داشته و پس از این سه، قیمت یورو و مسکن بیشترین رشد را داشته است.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، بر اساس آمار بانک مرکزی و به دنبال داده‌های مرکز آمار ایران، در اردیبهشت ۱۳۹۸ ، شاخص بهای کالا و خدمات مصرفی کل کشور ۱۷۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ و تغییرات آن نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۷    حدود ۵۲.۱ درصد بوده است. این شاخص برای خانوارهای شهری در اردیبهشت ۱۳۹۸ با ۵۰.۷ درصد رشد نسبت به فروردین ۱۳۹۷ به ۱۷۲ و برای خانوارهای روستایی با ۵۹.۶ درصد رشد به ۱۸۱.۹ رسیده است.

بر اساس این گزارش میانگین نرخ سکه طرح قدیم در فروردین امسال به رقم ۴.۶ میلیون تومان رسیده که با احتساب میانگین نرخ ۱.۷ میلیون تومانی آن در فروردین ۹۷، شاهد رشد ۱۶۷.۲ درصدی آن طی یکسال گذشته بودیم. این درحالی است که میانگین نرخ سکه طرح جدید نیز در فروردین امسال ۱۷۰.۲ درصد به ۴.۸ میلیون تومان رسید.

علاوه بر این میانگین نرخ هر دلار در بازار آزاد تهران در فروردین ۹۷، ۵ هزار و ۸ تومان بود که این نرخ میانگین در فروردین امسال به ۱۳ هزار و ۵۵۳ تومان رسید که حاکی از رشد ۱۷۰.۶ درصدی دارد.

همچنین در میانگین نرخ هر متر مربع واحد مسکونی معامله شده، بازار پایتخت رشد ۱۰۳.۹ درصدی را تجربه کرد و میانگین نرخ هر متر مربع واحد مسکونی معامله شده شهر تهران از ۵.۵ میلیون تومان به ۱۱.۳ میلیون تومان رسید.

به گزارش اتاق بازرگانی تهران، اما بیشترین افزایش در فروردین امسال به نسبت فروردین ۹۷، در بازار سهام رخ داد به طوریکه شاخص ارزش سهام معامله شده با احتساب ارزش ۱۰۰ برای ارزش سهام سال ۹۵، بیش از ۷۹۸ درصد رشد داشته است.

علاوه بر این، تعداد سهام معامله شده در فروردین ماه امسال نیز حاکی از رشد ۵۶۳ درصدی به نسبت فروردین سال ۹۷ است.

بر اساس این گزارش، شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی کل کشور بیش از ۵۱ درصد رشد داشته و این شاخص برای خانوارهای شهری رشدی ۵۰ درصدی و برای خانوارهای روستایی رشد ۵۹.۴ درصدی را طی دو فروردین متوالی اخیر ثبت کرده است.

شرح فروردین ۹۷ فروردین ۹۸ درصد تغییرات میانگین نرخ سکه طرح قدیم (میلیون تومان) ۱.۷ ۴.۶ ۱۶۷.۲ میانگین نرخ سکه طرح جدید (میلیون تومان) ۱.۸ ۴.۸ ۱۷۰.۲ میانگین نرخ دلار در بازار آزاد شهر تهران ۵۰۰۸ ۱۳۵۵۳ ۱۷۰.۶ میانگین نرخ یورو در بازار آزاد شهر تهران ۶۰۹۷ ۱۵۰۴۵ ۱۵۲.۷ بهای هر متر مربع واحد مسکونی معامله شده در شهر تهران (میلیون تومان) ۵.۵ ۱۱.۳ ۱۰۳.۹ شاخص ارزش سهام معامله شده در بازار سهام ۱۳۹۵=۱۰۰ ۳۷.۳ ۳۳۵.۱ ۷۹۸.۷ شاخص تعداد سهام معامله شده در بازار سهام ۱۳۹۵=۱۰۰ ۴۵.۶ ۳۰۲.۵ ۵۶۳.۱ شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی کل کشور ۱۳۹۵=۱۰۰ ۱۱۲.۹ ۱۷۰.۹ ۵۱.۴ شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری ۱۳۹۵=۱۰۰ ۱۱۲.۹ ۱۶۹.۳ ۵۰ شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای روستایی ۱۳۹۵=۱۰۰ ۱۱۲.۹ ۱۸۰.۱ ۵۹.۴ شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی استان تهران ۱۳۹۵=۱۰۰ ۱۱۳.۶ ۱۷۰.۸ ۵۰.۴

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دلار رکورد قیمت ها سکه و طلا سهام قیمت دلار نرخ دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۸۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 388 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 37 میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 40 میلیون و 400 هزار تومان است.

بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 23 میلیون و 500 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 6 میلیون و 500 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 14  میلیون و 680 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2341 دلار است.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار کاهشی شد

 

در معاملات امروز (دوشنبه10 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 423 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 279 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با کاهش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی
  • چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰