Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، احمد بیگدلی  اظهار کرد: موضوعات مختلف در طول هفته‌های گذشته در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی طرح و بررسی شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی به رسمی نیرو‌های دانشگاه پیام نور در کمیسیون اجتماعی تصویب شده است، اضافه کرد: همچنین این کمیسیون میزبان وزیر تعاون بود تا در زمینه موضوعات مختلف پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سؤالی در مورد افزایش تعداد نمایندگان استان زنجان در مجلس آینده عنوان کرد: تعداد نمایندگان استان زنجان در حوزه انتخابیه تصویب نشد، چرا که به ازای هر ۲۰ هزار نفر یک نماینده در مجلس حضور می‌یابد که این تعداد در استان زنجان در حد استاندارد است.

بیگدلی با اشاره به اینکه در برخی از حوزه‌های انتخابیه در کشور تعداد نمایندگان با جمعیت حوزه همخوانی ندارد، گفت: جمعیت استان زنجان به حدی افزایش نداشته است که نیاز به افزودن یک نماینده دیگر به این مجموعه احساس شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رئیس سازمان استخدامی در مجلس عنوان کرد: در این جلسه موضوعاتی از قبیل افزایش حقوق کارکنان و نحوه اجرای طرح منع به کارگیری بازنشستگان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با وجود قانون منع به کارگیری بازنشستگان همچنان افرادی در سیستم مشغول به فعالیت هستند، عنوان کرد: باید بررسی شود با وجود نص صریح قانون، چرا برخی افراد همچنان با این شرایط مشغول به فعالیت هستند.

بیگدلی با اشاره به اینکه غیر شفاف بودن قانون همواره باعث ایجاد مشکل می‌شود، بیان کرد: در زمینه افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق این موضوع رخ داده، اما افزایش درصدی حقوق منوط به تصمیم دولت است و در این زمینه نمایندگان صحبت دارند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افزایش درصدی حقوق موجب شده حقوق افراد دارای پایه حقوقی بالا زیاد و افزایش در افراد دارای پایه حقوقی پایین کم باشد، گفت: اصل و هدف قانون افزایش حقوق کارمندان دارای حقوق زیر ۵ تا ۶ میلیون تومان است.

وی با اشاره به تصویب تزریق ۱۴ میلیون دلار برای تامین ارز مورد نیاز برای تهیه کالا‌های اساسی بیان کرد: نحوه هزینه این ارز در دست دولت است که این ارز به تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان یا مردم پرداخت شود.

بیگدلی با اشاره به وجود برخی ناهماهنگی‌ها و سوءاستفاده‌ها در حوزه بازار و ایجاد افزایش قیمت‌های غیر واقعی تصریح کرد: عدم کنترل بازار درست نیست و باید برای آن تمهیدات لازم اندیشیده شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در مورد سفر رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور به استان زنجان گفت: با وجود حتمی بودن این سفر‌ها هنوز زمان مشخصی برای این دو سفر اعلام نشده است.

 منبع: فارس

انتهای پیام/س

طرح افزایش حقوق کارمندان در دستور کار مجلس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس اخبار مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

جدول شماره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۳ که به درآمدهای دولت در بخش‌هایی نظیر درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوق گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و ارتباطات اختصاص دارد، در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ که مربوط به بخش دوم آن و جداول بودجه است در دستور کار قرار گرفت و جدول شماره (۵) که به درآمدهای دولت از جمله درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوقی و گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و حقوق مالکانه دولت در ارتباطات اختصاص داد، به تصویب نمایندگان رسید.

کد خبر 749018

دیگر خبرها

  • اعمال حق تأهل در حقوق کارگران به میزان ۵۰۰ هزار تومان
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد