Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- کميته سازماندهي تظاهرات در يمن با صدور فراخواني، ملت اين کشور را به حضور گسترده در راهپيماي آخرين جمعه ماه مبارک رمضان در صنعاء و ديگري استان‌هاي اين کشور دعوت کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، کميته سازماندهي تظاهرات در يمن سه‌شنبه شب فراخواني را براي شرکت مردم اين کشور به مناسب روز جهاني قدس صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين فراخوان از مردم يمن خواسته شده تا در تظاهرات روز جهاني قدس در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان،‌حضور گسترده داشته باشد.
به گزارش المسيره، کميته مزبور در فراخوان خود اعلام کرد که شعار امسال روز جهاني قدس «نه به معامله قرن» است.
«معامله قرن» به طرحي گفته مي‌شود که دونالد ترامپ از آغاز دوره رياست جمهوري‌اش براي به اصلاح حل منازعه رژيم صهيونيستي و فلسطينيان وعده داده بود و تقريبا هيچ جزئياتي از آن منتشر نشده است. با اين حال و بنابر گزارش‌هاي غيررسمي، در کنفرانسي که قرار است آمريکا حدود يک ماه ديگر در بحرين برگزار کند، از بخش‌هاي اقتصادي اين طرح رونمايي خواهد شد.
سيد حسن نصرالله دبير کل حزب‌الله لبنان در سخنراني روز شنبه گذشته خود از گروه‌هايي که در بحرين به مخالفت با اين طرح پرداخته‌اند، تمجيد کرد و گفت: «همه ما براي مقابله با اين طرح، که به دنبال از بين بردن مسأله فلسطين است مسئوليم».
مردم يمن هر ساله با حضور باشکوه در راهپيمايي حمايت از قدس و مسجد الاقصي ضمن سردادن شعارهايي مانند لبيک يا قدس، جنايات رژيم صهيونيستي و آمريکا را محکوم مي‌کنند.
روز جهاني قدس مناسبتي جهاني است که از يک سال پس از انقلاب ايران، در آخرين جمعه ماه رمضان و در حمايت از ملت فلسطين برگزار مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شعار يمني ها روز قدس نه به معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند

به گزارش جام جم آنلاین، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که نیروی دریایی این کشور با استفاده از چند موشک بالستیک دریایی و همچنین تعدادی پهپاد کشتی تجاری متعلق به اسرائیل با نام ام‌اس‌سی داروین را در خلیج عدن هدف قرار داده است. این مقام نظامی یمن افزود که این عملیات با موفقیت کامل به اهداف خود دست یافت.

گفته شده است که این کشتی اسرائیلی با نام «داروین» متعلق به شرکت «ام اس سی» بوده که در خلیج عدن رفت و آمد داشته است.

سرتیپ یحیی سریع در ادامه همچنین اعلام کرد که نیرو‌های مسلح این کشور تعدادی موشک بالستیک و کروز را به سمت اهداف رژیم صهیونسیتی در بندر ام الرشراش (ایلات) در جنوب سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.

روز گذشته، «عبدالملک الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی تاکید کرده بود که جبهه یمن و عملیات دریایی این کشور همچنان ادامه دارد و نیرو‌های یمنی می‌کوشند دایره این عملیات را در اقیانوس هند گسترش داده و تقویت کنند. این عملیات به گونه‌ای خواهد بود که هرگز در حساب و کتاب‌های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و چه بسا کل کشور‌های جهان نمی‌گنجد. طی ۲۰۰ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: میانگین عملیات ما علیه کشتی‌های مرتبط با دشمن صهیونیستی به یک کشتی در هر ۲ روز رسیده است. بنا به اذعان مدیر اجرایی بندر ام الرشراش در ایلات این بندر به صورت کامل فلج شده است. در نتیجه صادرات رژیم صهیونیستی به میزان ۲۲ درصد و واردات این رژیم به میزان بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است. صهیونیست‌ها به توقف فعالیت‌های بندر ایلات اذعان کرده اند. آن‌ها تاکید کردند که ایلات بدون دریای سرخ نمی‌تواند ادامه حیات داشته باشد و این روند به دلیل حمله‌های موشکی و پهپادی مختل شده است.

وی اضافه کرد: حرکت کشتی‌های آمریکایی در دریای سرخ به میزان ۸۰ درصد کاهش پیدا کرده و این یک دستاورد بزرگ به شمار می‌رود. آمریکایی‌ها برای حرکت در این منطقه پشت اروپایی‌ها سنگر می‌گیرند و پنهان می‌شوند. ناو‌های آمریکایی و انگلیسی جرأت ندارند در منطقه‌هایی که احتمال حمله می‌رود مستقر شوند. این در حالی است که آمریکایی‌ها پیش از این عادت به قلدری در دریا داشتند.

رهبر انصارالله یمن اضافه کرد: آمریکایی‌ها مسیر‌های دورتر مانند اقیانوس هند را انتخاب کردند، اما هر روز با خطرات زیادی رو به رو هستند. این مسیر طولانی‌تر باعث افزایش هزینه‌ها شده و بر اقتصاد آمریکا تأثیر منفی گذاشته است. بیمه یک کشتی برای برخی شرکت‌ها در آمریکا ۵۰ میلیون دلار هزینه داشته و این مساله بی سابقه بوده است. عملیات نیرو‌های یمنی اوضاع را برای انگلیس نیز سخت کرده به طوری که هزینه‌های باربری در انگلیس به میزان ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: عملیات نیرو‌های یمن علیه دشمن صهیونیستی در کنار راهپیمایی‌های میلیونی مردم یمن در حمایت از ملت فلسطین ادامه خواهد داشت. هر کس ذره‌ای وجدان داشته باشد با دیدن صحنه‌های جنایات رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها می‌آید.

دیگر خبرها

  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • شکست ابهت پوشالی صهیونیسم در عملیات وعده صادق
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • کارگران نقش اصلی در تحقق شعار سال را برعهده دارند
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • تجمعات اعتراضی با شعار مرگ در ونیز جایی ندارد در دوسالانه ونیز/ اروپا هم اسرائیل را پس زد