Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از قبول مسئولیت در تیم ملی در ابتدا به سراغ کشتی گیرانی رفتم که در سال های اخیر به هر دلیلی شانسی برای حضور در اردوهای تیم ملی نداشتند. بعد از آن تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا میان کادر فنی و کشتی گیران همدلی ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: واقعا وقتی به گذشته فکر می کنم خاطرات خوبی در ذهنم ایجاد نمی شوم برای همین دوست ندارم درباره آن صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ما برای رعایت عدالت از تمامی ظرفیت های موجود در کشتی استفاده کردیم و اگر هم برخی از کشتی گیران کنار رفتند خوشان به این نتیجه رسیدند که دیگر نمی توانند در ورزش قهرمانی حضور داشته باشند.

دارنده دو مدال نقره جهان با اشاره به نسل طلایی کشتی آزاد گفت: دو سال سرمربی تیم ملی نوجوانان بودم که در این سال ها سازندگی بسیار خوبی صورت گرفت به طوری که با قطعیت می توانم بگویم پس از بازی های المپیک توکیو نسلی جدید و آینده دار در کشتی ظهور خواهد کرد که برای المپیک ۲۰۲۴ خیالمان راحت خواهد بود.

وی درباره اینکه شرایط کشتی گیران در حال حاضر چگونه است گفت: به هر صورت زمان زیادی از دست رفته و خیلی زود به بازی‌های المپیک می‌رسیم. ما تیم نهم و ششم جهان را تحویل گرفتیم و باید قبول کرد علیرغم همه تلاش‌های صورت گرفته اما شرایط کشتی در دوسال گذشته خوب نبود، ولی به هر حال نا امید نیستیم و با موجودیت فعلی به دنبال حضور موفق در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ و کسب سهمیه‌های المپیک هستیم.

دارنده دو مدال برنز جهان درباره اتفاقاتی که در جام ساساری ایتالیا رخ داد و مدال باقر یخکشی گرفته شد گفت: من واقعا نمی‌دانم چرا این قانون توسط کمیته روابط بین الملل به ما گفته نشده بود، ضمن آنکه در ایتالیا به خوبی متوجه شدم ما کار سختی هم روی تشک مسابقه و هم بیرون تشک داریم، اما در مجموع خام ادیت از اعضای اتحادیه جهانی کشتی است که در گذشته نیز بار‌ها به ایران سفر کرده والبته ارتباطات بسیار خوبی نیز با فدراسیون کشتی ایران داشته است، ولی کاملا مشخص بود قصد دارد برای ما مشکل ایجاد کند چرا که وقتی هادی حبیبی سرپرست تیم ملی با نماینده اتحادیه صحبت کرد و او نیز گفت حضور یخکشی با تی شرت روی سکو ایردای ندارد خام ادیت پس از مراسم توزیع مدال، یخکشی را دیسکالیفه کرد.

وی افزود: به هر صورت این تورنمنت باعث شد ما برای رقابت‌های جهانی و بزرگ پیش رو دقت بیشتری کنیم، هر چند ما باید تمرکزمان روی مسائل فنی باشد و این موضوعات به کمیته روابط بین الملل بر می‌گردد، اما وقتی افراد دلسوز برای یک چنین پست‌های انتخاب می‌شود نتیجه اش همین می‌شود که شما میبینی! به هر حال امیدوارم در آینده کسانی که عاشق کشتی هستند در فدراسیون پست بگیرند.

خبر در حال بروز رسانی  است...

بیشتر بخوانید:

پیگیری تمرینات آزاد و فرنگی کاران برای حضور در رقابت‌های جهانی

معرفی داوران هفته دوم لیگ دسته یک کشتی

انتهای پیام/

صحبت های سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در نشست خبری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!