Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سازمان بسیج مداحان سپاه نینوا در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است :

(سُبحَانَ الَّذِی اَسرَی بِعَبدِهِ لَیلًا مِنَ المَسجِدَ الحَرَامِ اِلَی المَسجِدَ الاَقصَی الَّذِی بَارَکنَا حَولَهُ لِنُرِیَهُ مِن آیَاتِنَا اِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ ) سورۀ مبارکۀاسرا آیه 1

 

روز قدس ، روز جهانی است ، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد ، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     

                                     حضرت امام خمینی ( قدس الله نفسه الزکیه )

روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست های تفرقه انگیز است ؛ در مساله فلسطین آنچه که هدف است ،استنقاذ فلسطین است ؛ یعنی محو اسرائیل .

  مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی )

 

روز جهانی قدس ، روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیستهای غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین عالم به سرکردگیآمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب است . تدبیر حکیمانۀ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (رهبر نامگذاری آخرینجمعه ماه مبارک رمضان به نام روزجهانی قدس ، روح امید را درمجاهدان فلسطینی دمید و ضربه ای مهلک را بر رژیم غاصب صهیونیستیفرود آورد . 

بی شک این روز میراث گرانبهای امام راحل و عظیم الشان ما و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی ایشان و بیانگر اعتقاد و پایبندی بهاندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زور گویان عرصۀ جهانی است .

از سال 1948 میلادی تا کنون هر روز با حمایتهای همه جانبه دولتمردان خبیث آمریکا بر سیاهه های جنایتهای رژیم کودک کش و غاصبصهیونیستی افزوده شده است و خونهای پاک رزمندگان و مجاهدان غیور فلسطینی اعم از پیر و جوان ، و همچنین خون های پاک کودکانمظلوم و زنان این سرزمین مقدس جاری شده است . 

جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی هر روز شکل تازه ای به خود گرفته و این در حالی است که مجامع بین المللی به ظاهر مدافع حقوق بشردر سکوت محض قرار گرفته و در سانسور شبکه های رسانه ای دنیا بر شدت این جنایتها افزوده شده است . اسرائیل غاصب برای رسیدن بهاهداف پلید خود و نفوذ در منطقه خاور میانه از همۀ ابزارها همچون جنگ ، تهدید ، تطمیع و نفوذ فرهنگی دریغ نکرده است و متاسفانهبسیاری از کشورهای به ظاهر اسلامی نیز پشتیبان این رژیم غاصب بوده اند .

اما سنت الهی بر نابودی همۀ ظالمان و مستکبران که مصداق آن در عصر حاضر جنایتکاران صهیونیستی هستند ، قرار گرفته است و نشانههای اضمحلال و نابودی آنان بوضوح دیده می شود . ترس و اضطراب بسیار زیاد آنان از قدرت جریان مقاومت و شکست در جنگهای متعددسی و سه روزه  ، بیست و دو روزه و هشت روزه در مقابل رزمندگان قیام انتفاضه و حزب الله نشانه هایی از فروپاشی و نابودی این جلادانخون آشام است .

سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان گلستان در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس ، ضمن محکومیت جنایتهای ضد بشری رژیمغاصب صهیونیستی و حمایت از قیام و انتفاضه مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل (ره ) و شهدایگرانقدر ایران اسلامی و پیروی محض از امام المسلمین و رهبری معظم انقلاب ، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) ازآحاد مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی بوِیژه مردم فهیم و بابصیرت استان گلستان جهت حضور قدرتمند و شرکت با شکوه درراهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس دعوت می نماید تا بار دیگر با مشتهای گره کرده و با سر دادن " شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل "، لرزه بر اندام پوشالی مستکبران عالم بیاندازند .       

 

                                                                            7 خرداد ماه سال 1398 هجری شمسی

مصادف با 22 رمضان المبارک سال 1440 هجری قمری و 28 می سال 2019 میلادی

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج مداحان روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل

« سرایا الاشتر» شاخه نظامی مقاومت اسلامی بحرین از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی در شهر «ام الرشراش» ( ایلات) در سرزمین های اشغالی فلسطین خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی بحرین امروز ( شنبه ) با صدور بیانیه ای افزود: این حمله پهپادی روز پنجشنبه ۲ مه میلادی ( ۱۳ اردیبهشت) به وسیله پهپاد و در حمایت از مردم مقاوم غزه انجام شد.

در این بیانیه آمده است که عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه رژیم اسرائیل تا رفع محاصره و توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه، متوقف نخواهد شد.

پیشتر نیز «سرایا الاشتر» شاخه نظامی مقاومت اسلامی بحرین روز سه شنبه هفته گذشته با صدور اعلامیه ای، از حمله پهپادی به بندر ایلات خبر داده بود.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • مذاهب اسلامی برای کسب فیض به محضر امام صادق(ع) شرفیاب می شدند/ امام صادق(ع) مورد تأیید تمام مذاهب اسلامی هستند