Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدير مسئول کانون فرهنگي، هنري حيدر کرار گفت: به همت مسئولان فرهنگی کانون حیدر کرار و سایر مسئولان مراکز فرهنگی مجاور برنامه های تربیتی موثرتر می شوند.

«عليرضا محمدي» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ضمن گرامي داشت ماه مبارک رمضان و ارائه گزارشي جامع از فعاليت هاي اخير کانون، اعلام کرد: اکنون کانون حيدر کرار در نقطه اي قرار دارد که ميتوان ادعا نمود که انجام هر گونه فعاليت فرهنگي، هنري، آموزشي و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در منطقه تحت پوشش خود، ميتواند مديريت نمايد.

 

مدیرمسئول کانون فزهنگی و هنری حیدر کرار با اطمينان خاطر از تاثيرگذاري برنامه هاي کانون نامبرده، بر روي مخاطبين خود، گفت: قبل از شروع ماه مبارک رمضان، با همفکري و برگزاري جلسات متعدد با مسئولان مراکز فرهنگي گلشهر من جمله کتابخانه سيدافضل موسوي، دبيرستان آيت الله شبيري زنجاني و هيئت امناي مسجد امام حسين گلشهر، بر آن شديم تا همزمان با ميلاد پربرکت امام مهرباني ها، امام حسن مجتبي (ع)، مصادف با پانزدهم رمضان و مقارن با سي و يکم ارديبهشت ماه، برنامه افطاري خود را به نحو خاص و ويژه اي در محل سالن جلسات کتابخانه سيد افضل موسوي برگزار نماييم.

وي افزود: کانون با استفاده از همين ظرفيت و دعوت از نخبگان علمي و اخلاقي مجاورين کانون، شروع طرح تحکيم روابط مسجد، مدرسه و کانون را رقم زده است که اين مسئله به خودي خود حساسيت بالاي اين برنامه را دو چندان مي نمايد.

 

محمدي با اشاره به برنامه ريزي دقيق، مرحله به مرحله و کارشناسي شده اين طرح که در مراحل اجرا نيز تاثيرات بالايي داشته است، افزود: با هدف هر چه مفيدتر واقع شدن اين برنامه براي اعضا، مراسم نامبرده در شش بخش برگزار گشت که به ترتيب: قرائت قرآن توسط قاري برتر، جناب آقاي محمدامين اسماعيلي، صحبت و روشنگري در مورد مسائل اخلاقي و انگيزشي توسط طلبه جوان و مستعد جناب آقاي اميررضا کشميري، معرفي کتاب هاي جشنواره ملي رضوي توسط اعضاي برتر و مشترک کتابخانه و کانون و اهداي جوايز نفيس به آنان، ايراد بحث انتقاد و پيشنهاد توسط اعضاي حاضر در جلسه، سخنراني مسئول کانون و ارائه چشم انداز يکساله کانون و سرانجام پذيرايي با افطاري و شام را مي توان نام برد.

وي خاطر نشان کرد که همکاري خالصانه شوراي مرکزي کانون و معاونين فرهنگي آن، در هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم تاثير بسزايي داشته است؛ زيرا انجام چنين برنامه اي با اين درجه از حساسيت به صورت فردي و غيرگروهي، امکان پذير نمي باشد.

 

این مقام مسئول ضمن تشکر ويژه از همکاري صميمانه و بي دريغ مراکز فرهنگي، گفت: برنامه هاي کانون بحمدالله روز به روز و با گذشت زمان پخته تر و تاثير گذارتر مي شوند که استناد او بر اين ادعا صحبت هاي اوليا و خود اعضا مي باشد.

پایان پیام/653

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر مراسم شب قدر اردبیل خبرگزاری شبستان شب های قدر احیای شب قدر ماه مبارک رمضان مسجد ماه رمضان مراسم احیای شب های قدر مسجد امام حسین علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم

ایسنا/اصفهان رویداد «چهارباغ جان اصفهان»، یکی از ویژه برنامه‌هایی بود که به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در چهارباغ عباسی برگزار شد و برپایی کاروان اصفهان قدیم در قالب پرفومنس، از جدایبت‌های آن به‌شمار می‌رفت.

این دوره از هفته فرهنگی اصفهان با هدف ارائۀ ابعاد هویتی اصفهان برگزار و تلاش شد تا به موضوعات مختلفی مانند تاریخ، فلسفه، و هنر پرداخته شود. به این منظور، مباحث هنری در قالب‌های تئاتر و موسیقی در مکتب اصفهان وهمچنین فلسفۀ در اصفهان و ویژۀ گروه‌های سنی مختلف شامل کودک، نوجوان، جوان و میانسال برنامه‌ریزی شده بود تا ملاحظات مختلفی را در برگرفته و شهروندان اصفهانی بتواند با انتخاب خود از برنامه‌های هفته اصفهان استفاده کنند.

یکی از برنامه‌های ویژۀ هفته فرهنگی اصفهان که با موضوع تاریخ در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی برگزار شد، رویداد «چهارباغ جان اصفهان» بود که از شروع هفته فرهنگی همه روزه بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در این گذر برپا بود و با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.

از بخش‌های ویژۀ این رویداد می‌توان به برپایی کاروان قدیم اصفهان اشاره کرد که با حضور شهروندان اصفهان با پوشش مشخص و در قالب پروفومنس برگزار شد و با نمابش اصفهان قدیم، تاریخ شفاهی کسبۀ قدیم چهارباغ ارائه شد. از سویی دیگر، برپایی غرفه‌های ابربازی‌ و بازی‌های بومی و محلی، شهر فرنگ، آتلیه عکس «با هم باشیم»، غرفه کودک، نمایشگاه نقاشی کودکان سندروم داون، نمایشگاه تصاویر شهدا و مشاهیر اصفهان، اجرای موسیقی و نمایش و سرود، همراه با نمایشگاه صنایع دستی، به «چهارباغ جان اصفهان»، جانِ دیگری داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد