Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در ورزشگاه آزادی نیز بلیت مسابقات فوتبال با ۳ تا ۴ نوع قیمت به فروش می‌رسد. ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره دلیل اختلاف قیمت بلیت‌های دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: ما در تهران بلیت را با قیمت 15 و 25 هزار تومان می‌خریم و در ورزشگاه آزادی بلیت مسابقات با 3 تا 4 نوع قیمت به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همین یک ماه پیش بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان در تهران را 15 هزار تومان خریدیم و امروز بلیت به قیمت 10 هزار تومان به هواداران پرسپولیس فروخته می‌شود. صلاح نبود امروز برای یک بازی قیمت بلیت هواداران خودمان را افزایش دهیم ولی قطعاً از فصل آینده قیمت بلیت 5 هزار تومان نخواهد بود، چون الان در هیچ استانی حتی در لیگ دسته اول قیمت بلیت 5 هزار تومان نیست و حداقل 10 هزار تومان است که مبلغ زیادی هم نیست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: به تماشاگران به مورد هواداران سپاهان توصیه می‌کنیم رسم مهمان‌نوازی را به جا بیاورند و امشب فرهنگ بالای مردم اصفهان و هواداران سپاهان را به نمایش می‌گذاریم و مسابقه‌ای خوب، سالم و تماشاگرپسند در نهایت جوانمردی برگزار می‌شود تا مردم از تماشای آن لذت ببرند.

تابش درباره اینکه در سال‌های اخیر مسابقات پرتماشاگر در اصفهان در آرامش برگزار شده و شاهد اتفاق خاصی نبوده‌ایم، ادامه داد: به خاطر اتفاقات ناگواری که در تهران افتاد که برای مردم و کشور ما زیبنده نبود، امیدوارم امشب همه شرایطی را فراهم کنیم که آن اتفاقات تکرار نشود. اگر خدای ناکرده تنشی ایجاد شود همه بعد از بازی پشیمان هستیم و نه مهمان و نه میزبان سودی از آن نمی‌برند.

اصفهان| قلعه‌نویی: حق ماست که به فینال جام حذفی صعود کنیم/ سپاهان در فصل گذشته مظلوم بود/ فصل بعد همه از من قهرمانی می‌خواهنداصفهان| 70 به 30 تصمیم نهایی شورای تأمین برای تقسیم ظرفیت ورزشگاه نقش جهاناصفهان| محل‌ فروش بلیت به هواداران سپاهان و پرسپولیس تفکیک شد

وی با بیان اینکه کسانی که بخواهند در بازی تنش ایجاد کنند هوادار واقعی هیچ ‌یک از 2 تیم نیستند، اضافه کرد: باور کنید برخی اوقات افرادی که حتی فوتبال نمی‌بینند، ورزشی و هوادار هم نیستند به ورزشگاه‌ها می‌آیند و موجب برخی اتفاقات می‌شوند. از همه هواداران پرشور سپاهان که همواره در شرایط میزبانی و مهمانی همراه تیم هستند، می‌خواهم خودشان اجازه ندهند کسانی این کارها را که به ضرر باشگاه سپاهان است انجام دهند. امیدوارم بسیار متین و موقر فرهنگ بالای اصفهان را به نمایش بگذاریم و اگر کسی خلاف این موضوع حرکت کند هوادار سپاهان نیست، شهر اصفهان را دوست ندارد و دشمن سپاهان است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان بیان کرد: قرار بود دوربین‌های مداربسته ورزشگاه نقش‌جهان از ابتدای فصل بعد راه‌اندازی شود که خوشبختانه با تلاش‌هایی که ظرف یک هفته گذشته صورت گرفت، راه‌اندازی شد که پیشرفته‌ترین تکنولوژی را دارد و به طور دقیق فضای زیادی را پوشش می‌دهد و حتی کوچک‌ترین رفتارها در آن مشخص است و ورزشگاه رصد می‌شود.

تابش گفت: خوشبختانه تمام مراجع ذی‌ربط نیز اعلام کرده‌اند که با رفتارهای ناقض قانون برخورد می‌شود. هیچ‌ کس دوست ندارد جوانی به ورزشگاه بیاید و داخل یا بیرون ورزشگاه اتفاقی بیفتد و او به خانه برنگردد و باید خودمان را جای خانواده این جوان بگذاریم.  امروز اتفاق ناگواری نخواهد افتاد و این بازی به خوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در هفته های گذشته لیگ یک نتایج خوبی گرفته و هوادارانش را راضی کرده، روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از چادرملو اردکان پذیرایی کرد. مسی‌ها در این دیدار گل اول را زدند و تا آخرین ثانیه‌های بازی در 90 دقیقه یک بر صفر پیش بودند، اما در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی گل تساوی را دریافت کردند تا بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی برود.

تقابل دو تیم لیگ یکی جام حذفی در ضربات پنالتی به سود چادرملو اردکان خاتمه یافت تا حسرتی بزرگ برای مس کرمان و هوادارانش باقی بماند.

نکته قابل توجه این بازی استقبال خوب هواداران کرمانی بود؛ هواداران مس که چند وقتی بود با تعداد زیاد به ورزشگاه نمی‌رفتند، عصر جمعه بسیاری از سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان را پر کردند و امیدوار بودند تا تیم شان جواز حضور در جمع 8 تیم برتر حذفی را به دست بیاورد، اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول با دریافت گل تساوی حسرت خوردند و در نهایت هم با شکست در ضربات پنالتی افسوسی بزرگ را تجربه کنند.

هواداران مس در نهایت با آه و افسوس ناشی از شکست در ضربات پنالتی ورزشگاه را ترک کردند و امیدوار هستند تا تیم شان در هفته های پایانی دسته اول بتواند نتایج مطلوبی بگیرد و اگرچه شانسی برای بازگشت به لیگ برتر ندارند، اما با رتبه ای خوب فصل را تمام کند.

دیگر خبرها

  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۷ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت