Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: روز قدس نماد ظلم‌ستیزی امت اسلامی است و برگزاری راهپیمایی این روز از اهمیت ویژه‌ای برخودار است چراکه همواره موجب عقب‌نشینی اسرائیل غاصب از اهداف خود شده است.

وی با اشاره به جنایات اسرائیلی ها در نواز غزه، افزود: استکبار همچون گذشته به دنبال زیاده خواهی هایش است و با فرو ریختن آتش خشم و غضب خود بر سر مردم فلسطین و غزه به دنبال رسیدن به منافع خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن جهانشیر تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل با راه اندازی جنگ های مختلف در منطقه خاورمیانه یک هدف را دنبال می کنند و آن هم مبارزه با اسلام و مسلمانان است

وی بیان کرد: جامعه ورزش با محکوم ساختن وحشی گری ها این رژیم غاصب، خشم و نفرت خود را از اقدامات اخیر صهیونیست ها اعلام می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده اداره کل ورزش و جوانان، سازمان های مردم نهاد جوانان، هیات های ورزشی و ورزشکاران مطرح استان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت حود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهند داشت.

وی تصریح کرد: جامعه ورزش در تمامی عرصه ها حضوری فعال و پررنگ داشته است و به طور قطع ورزشکاران و قهرمانان می توانند برای حضور جامعه جوان و مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس الگوی مناسبی باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه جنگ روز قدس ورزش و جوانان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد

امام جمعه فردیس گفت: برای بزهکاری‌های اجتماعی باید به جای درمان به دنبال پیشگیری باشیم و ورزش یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از جرائم است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز اظهار کرد: مسئله ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی حائز اهمیت است و انتظار داریم مدیران شهری در راستای توسعه فضای ورزشی اقدام کنند.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی ما تفریحات سالم است، از ائمه اطهار روایات فراوان داریم که اوقات خود را به سه قسمت تقسیم کنند که یک بخش آن تفریح است، اگر تفریحات سالم وجود نداشته باشد، بدن توان لازم را نخواهد داشت.

امام جمعه فردیس خاطرنشان کرد: برای بزهکاری‌های اجتماعی به جای درمان باید دنبال پیشگیری باشیم، ورزش یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از جرائم است.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: اگر هزینه‌ها را در آموزش و پرورش درست صرف می‌کردیم، نیازی به هزینه در زندان‌ها نداشتیم، ورزش یکی از هزینه‌های یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های زیادی در شهرستان فردیس وجود دارد، البته کمبود امکانات نیز در این خصوص مشهود است که باید با همدلی رفع شود، تمام توقع ما نباید از بخش دولتی باشد، بلکه باید به بخش خصوصی در این زمینه توجه کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس تصریح کرد: ورزش باید همراه با اخلاق باشد، امروز جامعه ما نیاز به جهان پهلوان تختی‌ها دارد و نباید فراموش کنیم که ورزش باید توام با اخلاق باشد.

کد خبر 749249

دیگر خبرها

  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج