Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، سرهنگ سید محمد صالحی در آیین تودیع و معارفه فرماندار انتظامی شهرستان اندیمشک که با حضور پیمان جهانگیری فرماندار، سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه، میثم سخنور دادستان اندیمشک و جمعی از مسوولین اندیمشک در آمفی تئاتر سینما خورشید برگزار شد، با بیان اینکه به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر کشور شاهد افزایش جرایم بوده ایم، اظهار کرد: جرایمی مانند سرقت در استان افزایش یافته که نیروی انتظامی با درایت و جدیت توانسته بیش از ۸۸ درصد این جرایم را کشف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او گفت: کشف جرایم خشن به دلیل ایجاد حس نا امنی در مردم برای ما در اولویت بوده و اکنون توانستیم در اندیمشک ۹۶ درصد و در استان ۱۰۴ درصد افزایش کشفیات داشته باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در پایان افزود: توصیه ما به فرماندهان و نیروهای تحت امر همواره مردم داری تکریم ارباب رجوع و حفظ ارزش‌های انقلاب است.

در ادامه این آیین سرهنگ عباس شهبازی فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با بیان سوابق خود در حوزه امنیت، اظهار کرد: چندین سال در نقاط مختلف استان ایلام به خدمت پرداخته و اکنون این افتخار را دارم که در شهرستان اندیمشک فعالیت کنم.

او گفت اندیمشک شهرستانی مهم در خوزستان است و به دلیل اینکه در مسیر سه استان قرار گرفته همواره باید با ثبات و امنیت باشد.

لازم به ذکر است که در پایان از زحمات سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی سابق شهرستان اندیمشک تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاس: رضا میر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی خوزستان فرمانده جرایم خشن اندیمشک برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در فروردین ماه سال جاری متوسط تردد بین استانی ۲ میلیون و ۹۴۹ و ۷۰۳ وسیله نقلیه ثبت شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مرتضی شیروانی پنجم اردیبهشت اظهار کرد: از یکم تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تردد ۲ میلیون و  ۹۴۹ هزار و ۷۰۳ وسیله نقلیه به وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته، همچنین نسبت به ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: پیشینه حضور وسایل نقلیه غیر بومی براساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک خوان در بازه یک ماهه فروردین ۱۴۰۳ معادل ۶۹۸ هزار و ۲۴۷ وسایل نقلیه مشاهده شده که در بازه یک ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

شیروانی تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در یک‌ماهه اول سال جاری به ترتیب مربوط به محور پلدختر _خرم‌آباد(چم انجیر) و  محور خرم‌آباد_سه راهی چالانچولان (بروجرد)هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • افزایش بی‌سابقه؛ رشد ۴۲ درصدی اجاره‌بها در فروردین ۱۴۰۳
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان