Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در این خصوص به خبرنگاران  گفت: کوهنوردان گرفتار شده در ارتفاعات اشترانکوه منطقه دریاچه گهر توسط تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر ازنا نجات یافتند.

صارم رضایی افزود: در روز دو شنبه  ۶ خرداد سالجاری پس از اعلام حادثه از سوی مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر، یک تیم امداد و نجات کوهستان توسط بالگرد سازمان به منطقه حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه با ارزیابی انجام شده و اقدامات اولیه مورد نیاز و تاریک شدن هوا ادامه عملیات به روز بعد موکول شد.

رضایی خاطر نشان کرد: در صبح روز هفتم خرداد تیم امداد نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا به منطقه اعزام و با درایت تیم پروازی توسط بالگرد سازمان امداد، مصدوم به را نجات دادند.

او عنوان کرد: دیگر کوهنورد گرفتار شده در میان دره توسط تیم دوم که به صورت زمینی از طریق قایق به منطقه اعزام شده بودند، نجات یافت.

رضایی بیان کرد:کوهنوردان گرفتار شده توسط بالگرد به پایگاه امداد و نجات جاده ای اباذر شهرستان ازنا انتقال داده شدند و توسط آمبولانس به بیمارستان امام علی (ع) شهرستان ازنا منتقل شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام علی امداد و نجات پایگاه امداد و نجات جاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی

‌مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: نجاتگران ۷ نفر از اهالی بومی منطقه دیزج‌دیز خوی که برای جمع‌آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات این شهرستان رفته بودند را نجات دادند.

حمید محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از نجات ۷ نفر از هموطنان گرفتار در ارتفاعات دیزج‌دیز شهرستان خوی خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به دنبال گزارشی مبنی بر گرفتاری ۷ نفر از اهالی بومی در ارتفاعات دیزج‌دیز شهرستان خوی، تیم امداد نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: نجاتگران با حضور به موقع در این عملیات و با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر و باتلاقی‌شدن معبرها به علت بارش زیاد باران در نهایت با استفاده از تراکتور توانستند همه نفرات حادثه دیده را که در میان آنها زنان و کودکان هم بودند را از ارتفاعات و مسیل های سیلابی نجات داده و به منطقه امن منتقل کنند.

محبوبی تصریح کرد: در این عملیات اقلام زیستی در میان حادثه‌دیدگانی که برای جمع‌آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود کرده و گرفتار شده بودند، توزیع شد.

کد خبر 750374

دیگر خبرها

  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد