Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@11:30:52 GMT

انگیزه نجفی برای قتل چه بوده است؟

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۹۶۲۱

انگیزه نجفی برای قتل چه بوده است؟

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: براساس سخنان نجفی و اظهاراتش مشخص شد انگیزه وی از ارتکاب جنایت دعوای زن و شوهری بوده است.

به گزارش مشرق، قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، درخصوص حضور نجفی در دادسرا و تفهیم اتهام گفت: به هر تقدیر هرگاه قتلی رخ می‌دهد پرونده ای در دادسرای جنایی تهران برای آن تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از دستگیری هر متهمی فرد قاتل باید به دادسرا منتقل شده و در حضور بازپرس پرونده به وی تفهیم اتهام شود و روند قضایی پرونده از نظر شکی و ماهوی طی شود.

بیشتر بخوانید: ناگفته های عجیب همسر اول نجفی دفاع دختر نجفی از پدرش در پرونده قتل ادعای نجفی درباره ارتباط نهادهای امنیتی با همسرش

شهریاری گفت: نجفی شب گذشته در بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران بزرگ نگهداری شده و امروز برای تفهیم اتهام به دادسرای امور جنایی منتقل شد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران افزود: صحبتی مفصل درباره علت‌های وقوع قتل با متهم داشته و در آخر دریافتیم که انگیزه وی دعواهای زن و شوهری بوده است.

وی درخصوص اینکه برخی رسانه‌ها مدعی شده اند که نجفی سخنانی درخصوص تماس‌های همسرش با نهادهای امنیتی و بالعکس داشته است گفت: این موضوع را من به طور واضح و دقیق نشنیدم.

شهریاری ادامه داد: نجفی در ابتدای سخنانش برخی موارد را مطرح کرد که برخی رسانه‌ها از لابه لای آن چنین اظهاراتی را استخراج کرده‌اند که به نظر بنده هم صحت ندارد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درخصوص تفهیم اتهام به نجفی نیز گفت: وی به شعبه دهم بازپرسی منتقل شده استو قاضی پرونده در حال تفهیم اتهام به وی به جرم قتل عمد است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی امام جمعه کازرون بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی اخبار حوادث تهران زن قاتل قتل محمدعلی نجفی میترا استاد میترا نجفی همسر دوم نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی قهرمانان تالوکار قمی

با برگزاری  مسابقات ووشوی قهرمانی پسران استان قم در بخش تالو ،در رده سنی نونهالان علیرضا سلم آبادی، محسن باقری، امیرمهدی سراجه، پرهام رضایی، محمدپارسا و پرهام حسینی، سهیل صمدی، امیرمحمد قرنلی و محمدمهدی بلند در فرم‌های مختلف قهرمان شدند.


در تالو نوجوانان محمدحسن صاحبی، طا‌ها نجفی، محمدجواد شراهی، سروش فلاحیان، مهدی مسعودنیا و طا‌ها نجفی به عناوین قهرمانی فرم‌های مختلف رسیدند.


در دو فرم تالو جوانان هم محمدسعید محمدی دو عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • معرفی قهرمانان تالوکار قمی
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد