Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@20:03:54 GMT

نجفی: پس از قتل همسرم قصد خودکشی داشتم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۹۸۴۴

نجفی: پس از قتل همسرم قصد خودکشی داشتم

به گزارش پارسینه، شهردار اسبق تهران با حضور در اتاق سرپرست داسرای امور جنایی تهران افزود: در محل وقوع قتل از خودکشی منصرف شدم و تصمیم گرفتم این اقدام را در جوار قبر پدرم در قم انجام دهم و بلافاصله پس از یک ساعت از وقوع قتل به قم رفتم و ان جا هم هر چه فکر کردم خودکشی را به صلاح ندانستم و از محل قبر پدرم به حرم حضرت معصومه رفتم و پس از زیارت تصمیم گرفتم به جای خودکشی و ارتکاب به گناهی دیگر خودم را به پلیس معرفی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: به تهران آمدم و خودم را به پلیس معرفی کردم.

نجفی اظهارداشت: در دوران زندگی حدود یک ساله ام با میترا استاد بجز لحظات کوتاهی همیشه با هم درگیر بودیم و اجازه نمی‌داد او را طلاق دهم و همیشه من را تهدید می‌کرد و حتی برای خروج از منزل هم همیشه محدودیت داشتم.

نجفی گفت: در یک سال اخیر خودم یک بار و همسر دومم سه بار قصد خودکشی داشتیم.

وی با ابراز پشیمانی از این اقدام به همه مردانی که قصد داشتن همسر دوم را دارند توصیه کرد حتما با همسر اولشان هماهنگ باشند.

نجفی درباره مجوز استفاده از سلاح گفت: از سال ۶۰ مجوز استفاده از سلاح را داشتم اما از سال ۹۴ این مجوز تمدید شده بود و نمی‌دانم که تا دیروز اجازه استفاده از سلاح را داشتم یا نه.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمدعلی نجفی قتل همسر دوم نجفی میترا استاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت

 به گزارش  تابناک به نقل از جماران، امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم (ص) و مسئول حوزه علمیه شرق تهران دارفانی را وداع گفت.

 آیت‌الله ضیاء الدین نجفی تهرانی چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود.

وی نویسنده، محقق حوزوی است که شاگردان بسیاری را در حوزه و دانشگاه تربیت کرده است. وی از درس فلسفه آیات، علامه طباطبایی (ره)، محمد شاه آبادی، آقا یحیی انصاری شیرازی، حاج آقا رضا صدر (اخوی امام موسی صدر) و شهید مطهری بهره برده است.

آیت الله نجفی تهرانی در علم هیات نجوم از شاگردان علامه حسن زاده آملی و در عرفان و اخلاق (به مدت ۱۰ سال) شاگردِ آیت‌الله بهجت و آیت‌الله بهاءالدینی بوده است. ایشان همچنین در فقه و اصول، از محضر آیات عظام گلپایگانی، حائری یزدی و آمیرزاهاشم آملی بهره‌مند شده است.

بالغ بر ۲۰ جلد اثر توسط ایشان در رشته‌های فقه، اصول، تفسیر، تاریخ و معارف نوشته شده و ایشان، نماینده مراجع معظم تقلید در امور پاسخ‌گویی به مسائل شرعی نیز است. حوزه علمیه و مسجد جامع نبی اکرم (ص) در شرق تهران، پایگاه مبارزات انقلابی ایشان و مرکز پشتیانی از رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بوده و اکنون، محل پرورش و آموزش سربازان امام زمان (عج) و مراجعه متدینین و مومنین است.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!