Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-05@16:31:29 GMT

جزئیات محدودیت‌های تردد در روز قدس

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۹۹۸۱

جزئیات محدودیت‌های تردد در روز قدس

تین‌نیوز |  رئیس پلیس راهور تهران تمهیدات انتظامی در روز قدس را بیان کرد.   به گزارش تین نیوز به نقل از میزان،  سردار محمدرضا مهماندار درنشست خبری با اصحاب رسانه درباره اقدامات پلیس در روز جهانی قدس و عید سعید فطر اظهار داشت: مراسم راهپیمایی روز قدس در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. مقدمات برگزاری این مراسم توسط سازمان‌های مربوطه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز در کنار دیگر سازمان‌ها تمهیدات لازم را اندیشیده و روز جمعه در آماده باش صد در صدی هستند.

مهماندار گفت: مستحضر هستید مراسم در دانشگاه تهران و انتهای مسیر راهپیمایی است برگزار می‌شود و پلیس تلاش خود را می‌کند. پلیس در خیابان کارگر خیابان، ولیعصر، بلوار کشاورز خیابان جمهوری تمهیدات لازم را اندیشیده است.

وی افزود: در خیابان جمهوری تمام خیابان‌های که به سمت شمال است مسدود خواهد بود، در خیابان ولیعصر تقاطع جمهوری ولیعصر تا میدان ولیعصر تمام خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران مسدود خواهد بود از میدان ولیعصر تا تقاطع کارگر و بلوار کشاورز تمامی خیابان‌ها به سمت دانشگاه تهران مسدود است، در خیابان کارگر نیز از تقاطع کارگر بلوار کشاورز تا محدوده جمهوری تا کارگر تمام خیابان‌ها به سمت شرق مسدود خواهند بود.

وی گفت:طبیعتاً در خیابان انقلاب از میدان فردوسی تا میدون انقلاب هیچ گونه پارک خودروی نخواهیم داشت و از ساعت ۱۲ شب قبل از مراسم پاکسازی انجام می‌شود و به ساکنان این منطقه اعلام می‌کنیم به هیچ عنوان از ساعت ۱۲ شب خودرو‌های خود را در طول خیابان انقلاب حد فاصل میدان فردوسی تا میدان انقلاب پارک نکنند.

وی ادامه داد:محدودیت‌ها را بنا بر تناسب حضور جمعیت ادامه خواهیم داد و احتمالا این محدودیت‌ها را میدان فردوسی به سمت انقلاب اجرا خواهیم کرد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلیس راهور تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم یادواره شهدای گمنام به مناسبت سالگرد تدفین پنج شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد.

این آیین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام و تجدیدمیثاق با آرمان‌های والای آنان، در جوار یادمان این شهدا با حضور استادان، کارکنان، دانشجویان و جمعی از مسئولان شهرستان در محوطه دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم سخنرانان به تبیین مقام شامخ شهدا و ایثارگری‌های آنان در راه حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: هرکجا مجالس شهدا برگزار می‌شود یقین بدانید میدان مقدس و اطهر فاطمه زهرا(س) خواهد بود.

فرهاد بابلی با بیان اینکه اخلاص یکی از ویژگی‌های شهداست، بیان کرد: اگر علم و دانش وجود داشته باشد، اما اخلاص در عمل نباشد، کمترین فایده را دارد و این اخلاص ویژگی شهیدان بود.

وی، جنگ تحمیلی را بزرگ‌ترین راهکار استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در آن مقطع زمانی شرق و غرب عالم دست به دست هم داده و صدام را کاملاً تجهیز کردند تا به کشور ما حمله کنند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: هدف استکبار از تمام این اقدامات اول شکست انقلاب اسلامی و جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی بود، البته اهداف دیگری مانند از بین بردن تمامیت ارضی ایران هم داشتند و مرز‌های دریایی و خاکی ما را مورد هجمه قرار دادند، اما هرگز نتوانستند ذره‌ای از این خاک را تصاحب کنند.

در پایان این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد با اهدای گل و عطر افشانی مزار پنج شهید آرمیده در این یادمان بار دیگر یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • تهران قدیم | طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است