Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین تقی زاده ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: راهپیمایی این روز تاریخی همزمان با سراسر کشور در مرکز استان، کلیه شهرستانها و برخی شهرها و روستاها با شکوه و عظمت خاصی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: در مرکز استان شهر شهید پرور تبریز نیز این راهپیمایی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مساجد و محلات به سمت مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) شروع خواهد شد و سخنران مراسم راهپیمایی حضرت آیت الله حسینی بوشهری نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو خبرگان رهبری بوده و با قرائت قطعنامه راهپیمایان و اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز حضرت حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم این مراسم پایان خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس استان آذربایجان شرقی با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس انتخاب شده است افزود: بیت المقدس قبله تمام انبیای الهی و امت آنان بوده و قبله گاه نخستین پیامبر گرامی اسلام نیز بوده است که اهمیت این مکان مقدس برای مسلمانان را بیش از پیش می نماید.

حجت الاسلام تقی زاده ضمن اشاره به تاریخچه روز جهانی قدس عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آرمان آزادی خواهی این انقلاب الهی و اهداف و اندیشه ناب امام راحل عظیم الشأن ایجاب می کرد که از مستضعفین جهان حمایت کرده و از این رو سفارت رژیم صهیونیستی در تهران تعطیل و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) برای حمایت از مظلومین فلسطین و قدس شریف، روز جهانی قدس نامگذاری شد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس استان خودباختگی برخی دول عربی در مقابل استکبار و صهیونیزم را یکی از ویژگیهای راهپیمایی روز جهانی قدس عنوان کرد و افزود: طرح معامله قرن که طرحی شوم از طرف شیطان بزرگ آمریکا و اسراییل غاصب است، یکی دیگر از ویژگی های راهپیمایی امسال بوده که نشست آتی بحرین برای ارزیابی راه اندازی این طرح است.

وی تأکید کرد: از این رو شکوه و عظمت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال می تواند در تصمیمات این نشست تأثیر گذار بوده و این توطئه ننگین را خنثی کند.

رئیس ستاد برگزاری روز جهانی قدس استان تقویت انگیزه جهاد و مبارزه مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت را یکی از امتیازات راهپیمایی این روز عنوان کرد و افزود: معطوف کردن تمام نگاهها و قلبها به مسئله فلسطین، ایجاد وحدت، انسجام و یکپارچگی بین ملت های مسلمان جهت پشتیبانی از قدس شریف، افشای چهره نفاق برخی دولتهای بظاهر اسلامی منطقه، تبیین اقدامات ضدحقوق بشری آمریکا در قبال مردم مظلوم فلسطین که وتی تمام قطعنامه های ضداسراییلی و انتقال سفراتخانه اسراییل به قدس نمونه کوچکی از این اقدامات است، از دیگر امتیازات راهپیمایی روز جهانی قدس است.

کد خبر 4628701

منبع: مهر

کلیدواژه: روز جهانی قدس راهپیمایی روز قدس تبریز حسين تقي زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت

 شادی نیا گفت: حادثه انحراف مینی بوس به مرکز ارتباطات اورژانس استان آذربایجان شرقی اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر از آنها به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این مینی بوس از مسیر منحرف شده و به تل خاک برخورد کرده است گفت: سرنشینان مینی بوس حادثه دیده هواداران تیم فوتبال تراکتور بودند که برای تماشای دیدار این تیم با استقلال قصد حضور در ورزشگاه یادگار امام را داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی عزادار صادق آل محمد
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • آذربایجان شرقی عزادار صادق آل محمد(ع)
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در آذربایجان شرقی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت