Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@12:39:16 GMT

روش های خرید اینترنتی بلیط هواپیما

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۰۲۷۲

روش های خرید اینترنتی بلیط هواپیما

1: اولین کاری که برای خرید بلیط هواپیمای خود به صورت آنلاین باید انجام دهید تکمیل کردن فرمی برای انتخاب ساعت و دیگر شرایط پرواز است، در این فرم ابتدا مقصد را انتخاب می کنید سپس اینکه قصد خرید بلیط یک طرفه را دارید با دو طرفه یعنی رفت و بازگشت که انتخاب این گزینه بسیار است.

علاوه بر تعیین مقصد شما مبدا خود و فرودگاه مورد نظر خود را هم می توانید در این فرم انتخاب کنید سپس با تاریخ رفت و برگشت سفر خود پر کردن فرم را تکمیل می کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله تکمیل فرم مربوط به پرواز باید تعداد مسافران را نیز انتخاب کنید پس از انتخاب این گزینه ها هزینه بلیط هواپیما و ساعات پرواز های موجود نیز نمایش داده می شود، هزینه بلیط ها نسبت به تعداد نفرات انتخاب شده توسط شما وظرفیت هواپیما و دیگر گزینه تکمیل شده متغییر است.

2: پس از تکمیل فرم اولیه مربوط به پرواز شما اطلاعات دقیق تری را باید نسبت به تکمیل این فرم انجام دهید و می توانید نسبت به زمان و مقصد خودتان پرواز های مختلف را ببینید و برای مثال ارازن ترین آنها را در بین لیست ارائه شده نسبت به اطلاعاتتان را انتخاب کنید.

گاهی نسبت با اطلاعات وارد شده شما ممکن است پروازی در آن زمان و مقصد مورد نظر انجام نشود برای همین بهتر است تاریخ پرواز را عوض کنید تا لیست دیگری را در اختیار شما قرار بدهند . در برخی از شرکت های هواپیمایی چناچه پروازتان چه پرواز مورد نظر رفت و چه برگشت کنسل شود شما می توانید با پرداخت جریمه کمتری نسبت به سایر شرکت های هواپیمایی یا بدون پرداخت جریمه را هم داشته باشید.

3: در یکی دیگر از مراحل تکمیل فرم برای خرید بلیط هواپیما باید اطلاعات مسافرین و تماستان را وارد کنید . علاوه بر وارد کردن نام و نام خانوادگی باید اطلاعاتی مانند کد ملی؛ سن ، شماره تماس و همجنین ملیت مسافرین نیز که خواسته شده است را نیز وارد کنید. تاریخ تولید ثبت شده در سایت در فرودگاه بررسی می شود پس در وارد کردن صحیح تاریخ تولد مسافرین باید بسیار دقت کنید زیرا با پیدا کردن کوچک ترین مشکلی می توانید دچار مشکل شوید و در برنامه سفرتان اختلال ایجاد کند.

4: در مرحله پرداخت صورت حساب شما باید هزینه بلیط هواپیما را به صورت آنلاین پرداخت کنید . پرداخت هزینه نیز بسیار آسان می باشد و تنها با انتخاب درگاه بانکی و وارد کردن اطلاعات خواسته شده در سایت می توانید هزینه بلیط هواپیما خود را پرداخت کنید. این بخش از پر کردن فرم خرید بلیط نسبت به دیگر بخش ها کمتر است و انجام آن نز آسان تر می باشد.

5: در مرحله آخرشما باید انتخاب کنید که بلیط رزرو شده ی شما از چه طریقی به دست شما برسد ، برای مثال از طزیق فکس ، ایمیل و یا حتی پیامک بلیط شما همان طور که سفارش داده بودید برای شما ارسال می شود البته در بسیاری از مواقع صدور بلیط می تواند زمان بر باشد اما حداکثر 30 دقیقه زمان خواهد برد. بلیط ها را چاپ کنید و یک ساعت قبل از پرواز همراه با کارت ملی خود در فرودگاه حاضر شوید در بسیاری از مواقع پیشخوان ها 30 دقیقه قبل از پرواز بسته می شوند.

منبع: فردا

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی بلیت هواپیما بلیط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و تراکتور به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار استقلال و تراکتور در سامانه رسمی باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار استقلال و تراکتور سامانه فروش، بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی استقلال و تراکتور

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط استقلال و تراکتور

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار استقلال و تراکتور را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748954

دیگر خبرها

  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com