Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@21:49:42 GMT

روزنامه های اسپانیا؛ روز سیاه برای فوتبال (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۰۲۸۷

روز گذشته طی عملیات گسترده پلیس، یازده نفر به اتهام تبانی و شرط بندی در فوتبال اسپانیا دستگیر شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در میان دستگیرشدگان، نام رائول براوو، بازیکن سابق رئال مادرید و نیز رئیس باشگاه اوئسکا و رئیس تیم پزشکی این باشگاه نیز به چشم می خورد. این قضیه به تیتر یک نشریه مارکا تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریات چاپ بارسلونا نیز به ابهامات در مورد ماندنی شدن والورده در بارسا پرداخته اند و به جز موندودپورتیوو، دیگر نشریات از نجات والورده از اخراج خبر داده اند.

 

مارکا: روز سیاه برای فوتبال

 

اسپورت: والورده نجات پیدا کرد

 

 

 

موندودپورتیوو: رونالد کومان، مربیگری بارسا را رد نکرد

 

 

 

 

اسپورتیو: والورده می ماند

رونالد کومان (سرمربی) تیم ملی هلند ارنستو والورده (سرمربی) بارسلونا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند ارنستو والورده سرمربی بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه مونتجوئیک روبروی والنسیا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-4 شکست دهد و سه امتیاز مهم این بازی را از آن خود کند.

لواندوفسکی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد با به ثمر رساندن سه گل نقش مهمی را در پیروزی بارسلونا برابر والنسیا ایفا کند و پس از پایان بازی هم به نظر می‌رسید که از عملکردی که در ترکیب این تیم داشت و نمایشی که بازیکنان این تیم ارائه کردند راضی است.

این ستاره لهستانی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «مهمترین اتفاق برای ما این بود که بتوانیم کمترین فاصله را با حریفان حفظ کنیم. ما بارسلونا هستیم و باید فوتبالی هجومی ارائه کنیم و گل‌های بسیاری به ثمر برسانیم.

فکر می‌کنم عملکرد خوبی در نیمه دوم داشتیم و توانستیم به خوبی فضاهای مورد نیاز را پیدا کنیم. پیش از ضربه آزاد با فران تورس صحبت کردم و از او خواستم که به من اعتماد کند. حالا بی‌صبرانه منتظر بازی بعدی هستیم.»

دیگر خبرها

  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت