Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، آیاندا پاتوسی بازیکن آفریقایی تیم فوتبال استقلال که در تعطیلات نیم فصل به این تیم اضافه شد، در تازه‌ترین مصاحبه خود، روایت جالبی از حضور در ایران و بازی در لیگ برتر داشته است. وی که با نشریه «kickoff» آفریقای جنوبی مصاحبه کرده، سطح لیگ ایران را بالا دانسته و همچنین تأکید کرده است که جدایی از تیم بلژیکی، بهترین تصمیم او در فوتبال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاتوسی با بیان اینکه هدفش این است که در فوتبال بدرخشد، گفت: چیزی که باعث خوشحالی من پس از پیوستن به تیم کیپ‌تاون آفریقا بود، آدم‌های خوب بودند که اطرافش قرار داشتند و اگر کار اشتباهی انجام می‌دادم، به من تذکر می دادند.

وی ادامه داد: بهترین تصمیم من ترک کردن بلژیک و پیوستن به تیم کیپ‌تاون بود؛ این بهترین انتقالم در فوتبال بود و هرگز از آن پشیمان نیستم.

هافبک تیم فوتبال استقلال با انتقاد از مسئولان تیم لوکرن بلژیک تصریح کرد: مسئولان این تیم می‌خواستند قرارداد جدیدی با من امضا کنند اما از سوی دیگر تلاش می‌کردند تمام درهایی که روی من باز بود را ببندند.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از کشور ایران یادآور شد: ایران کشور بسیار خوبی است اما کشور راحتی برای زندگی نیست. با این حال فوتبال اینجا واقعاً هیجان‌انگیز است و مردم زیادی هستند که تیم‌هایشان را دوست دارند. در ایران زمانی برای بیرون رفتن وجود ندارد و باید تمام تمرکزت روی فوتبال باشد. ما هر سه یا چهار روز یکبار در لیگ خلیج‌فارس و لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کردیم و فرصت دیگری نداشتیم.

این هافبک آفریقایی ادامه داد: لیگ خلیج‌فارس اصلاً ساده نیست. در هر مسابقه، ورزشگاه پر از تماشاگر می‌شود. اتمسفر و جو فوتبال ایران خیلی بهتر از آفریقای جنوبی است. ایران لیگ سختی دارد و هیچ‌کس نمی‌خواهد ناامیدکننده باشد. خوشحالم که خودم را خیلی‌زود با ایران هماهنگ کردم. سرمربی تیم به من اعتماد به نفس داد. از هر قدم فوتبالم در ایران لذت می‌برم.

پاتوسی درباره زندگی اجتماعی در ایران گفت: زندگی در ایران آسان نیست، آنها قوانین زیادی دارند که باید رعایت کرد. ایران یک کشور اسلامی است. آنها به دین احترام می‌گذارند ولی به نظرم بازی برای استقلال سخت‌تر است. شما نمی‌توانید راحت از خانه بیرون بروید چون تیم، هواداران زیادی دارد. علاقه آنها به فوتبال شگفت‌انگیز است. به نظرم اینجا قطعاً یک مکان مناسب برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای و جدی است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!

هواداران تراکتور رابطه خوبی با یکی از ایجنت های فوتبال ایران ندارند.

طرفداری | هواداران تراکتور علیه منصور عظیمی شعار دادند.

تیم های تراکتور و ذوب آهن در چارچوب جام حذفی به مصاف هم رفتند و در نهایت سرخ پوشان تبریزی موفق شدند به سختی و در ضربات پنالتی صعود خود را جشن بگیرند. در چارچوب این مسابقه، هواداران تراکتور علیه منصور عظیمی شعارهایی را سر دادند.

منصور عظیمی یکی از ایجنت های فوتبال ایران است که گفته می شود با باشگاه تراکتور هم همکاری هایی را داشته و همین موضوع باعث شده هواداران تراکتور علیه این فرد شعار بدهند.

گفتنی است ویدیوی این شعارها به دلیل استفاده از کلمات نامناسب، قابل پخش نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • اجلاس بین المللی ایران و قاره آفریقا