Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث بیات در آستانه آغاز فصل نقل و انتقالاتی رقابت‌های لیگ دسته اول، از مالکیت باشگاه سپیدرود رشت کناره‌گیری کرد.

طرفداری - اداره تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از انصراف علی کریمی از مالکیت این باشگاه به اداره کل ورزش و جوانان گیلان سپرده شد؛ مریم بخشی (مدیرکل جدید ورزش و جوانان گیلان)، باشگاه نیم‌ قرنی گیلان را به کیومرث بیات سپرده و رئیس هیئت شطرنج استان گیلان، موقتاً به‌عنوان مالک و مدیرعامل باشگاه فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، کیومرث بیات در نخستین گام، نادر دست‌نشان را به‌عنوان سرمربی سپیدرود برگزید و این تیم در 9 دیدار پایانی خود، موفق به کسب نتایج مطلوب نشده و به لیگ دسته اول سقوط کرد، پس از سقوط سپیدرود به لیگ دسته اول، بیات خبر از تشکیل تیمی قدرتمند برای صعود به لیگ دسته اول داد و در این راه، بودجه‌ای 6 میلیارد تومانی را ترسیم کرد. درحالی‌که در روزهای اخیر، کیومرث بیات در جلسه‌ای با نادر دست‌نشان، خبر از تعیین تکلیف کادر فنی سپیدرود تا پایان روز نهم خردادماه داد، اینک با فرارسیدن این موعد، بیات در پستی اینستاگرامی خبر از انصراف مالکیت سپیدرود داده و باشگاه نیم‌قرنی شمال کشور را وارد چالشی جدید کرد.

بیات در پست اینستاگرامی خود نوشت:

یک هفته است اختیارات باشگاه را به اداره کل ورزش تفویض نموده‌ام و باشگاه در حال واگذاری است امیدوارم اتفاق خوب رقم بخورد، هر مالکی که انتخاب شود باشگاه را بنام او امضا خواهم نمود، من این 10 بازی اخیر امانت‌دار اداره ورزش بودم.

مدیرعامل مستعفی باشگاه سپیدرود رشت در ادامه از نحوه فسخ قرارداد محمد بلبلی، ستاره نیم‌فصل دوم سپیدرود پرده برداشت و نوشت:

در خصوص بازیکنان امید باید عرض کنم آن‌ها هفتاد درصد از قرارداد خود را دریافت نموده‌اند، چون بازیکن غیرحرفه‌ای محسوب می‌شوند می‌توانند یک‌طرفه فسخ نمایند و از دست باشگاه کاری ساخته نیست، بااین‌حال ما با سازمان لیگ مکاتبه کردیم تا جلوی این کار گرفته شود و باید دید نظر آن‌ها چیست.

وی انتخاب سرمربی سپیدرود در لیگ دسته اول را وظیفه مالک جدید دانست و نوشت:

انتخاب سرمربی را برای مالک جدید گذاشتم، امیدوارم سپیدرود مانند سال گذشته زمان از دست ندهد، از دست‌نشان به خاطر زحماتش سپاسگزارم، او تمام تلاش خود را کرد، اما ما قربانی ناداوری شدیم تا تیمی که شایسته نبود بماند، لیاقت سازمان لیگ بهتر از این نبود.

گفتنی است، کناره‌گیری بیات از مالکیت باشگاه سپیدرود در حالی رقم خورده است که وی، پیش‌ تر خبر از انتخاب سرمربی جدید و آغاز تمرینات سپیدرود در نیمه دوم خردادماه داده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه الجزیره تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست بامداد امروز به منطقه بیت امر در شمال الخلیل یورش بردند. منابع محلی نیز از حمله عناصر متجاوز به روستای المغیر واقع در شمال شرق رام الله خبر دادند.

این منابع تصریح کردند که درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران در ورودی منطقه بیت امر به وقوع پیوست و متجاوزان به صورت گسترده از گازهای اشک آور استفاده کردند.

گردان‌های قدس نیز اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی با عناصر صهیونیست در محور رفیدیا درگیر شده و آنها را به گلوله بستند.

نظامیان صهیونیست همچنین به منطقه بیرزیت در شمال رام الله یورش برده و تعدادی از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.

خانه‌های شهروندان فلسطینی در خیابان التعاون واقع در نابلس نیز شاهد حمله عناصر صهیونیست و تفتیش این خانه‌ها بودند.

در جریان حمله متجاوزان به منطقه بیتا در نابلس نیز درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران به وقوع پیوست.

کد خبر 6096782

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • وضعیت نابسامان نیروی کار در خراسان رضوی
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • پیکر شهید «جهانگیر بیات» در ماهدشت تشییع و تدفین شد
  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • تشییع پیکر شهیدجهانگیر بیات در استان البرز
  • رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند