Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@03:38:52 GMT

معامله قرن؛ بیزینس شکست خورده ترامپ

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۰۷۹۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین کنعانی مقدم در ارتباط زنده تلفنی با رادیو گفت وگو اظهار کرد: «امریکایی ها بعد از شکست در طرح های اختلاف افکن میان اعراب و اسرائیل، امروز تحت عنوان معامله ی بزرگ قرن اهداف خود را دنبال می کنند که مهاجرت اجباری فلسطینیان غزه یا کرانه باختری به سرزمین جدید را درپی دارد.»

وی ادامه داد: «این طرح از ابتدا ناقص الخلقه به دنیا آمد چون نه آرمان و نه مردم فلسطین خواهان آن هستند و نه مردم اردن حاضر به تجزیه سرزمین شان می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کنعانی مقدم به برنامه "رویداد" این بیزینس ترامپ به معنای پول گرفتن از عربستان و فروش زمین به فلسطینیان در قبال مهاجرت اجباری دانست و افزود: «فلسطینیان بارها و خاصه بعد از شکست پیمان اسلو، امروز تنها راه را انتفاضه می دانند و لذا هر جمعه شاهد تظاهرات ملت فلسطین هستیم.»

وی گفت: «سرزمین فلسطین از مدیترانه تا رود اردن است و همانطور که مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند هیچ گونه سازشی نباید بر سر فلسطین شکل گیرد و مردم این کشور سرنوشت خود را تعیین می کنند.»

کنعانی مقدم با اشاره به اینکه بسیاری کشورها حاضر به شرکت در نشست فرمایشی بحرین نیستند، تصریح کرد :«حتی تشکیلات خودگردان که به سازش و مذاکره تمایل داشت نیز اعلام کرد این طرح به جهنم می رود.»

دبیر انجمن بین المللی ضد صهیونیست به رادیو گفت وگو گفت: «این اجلاس و نقشه از هم اینک شکست خورده و بیشتر به دورهمی می ماند که شکست خوردگان را دور هم جمع می کند و قطعا جهاد، انتفاضه و ایستادگی راه رسیدن به حقوق حقه ملت فلسطین است.»

کنعانی مقدم یادآور شد: «از زمانیکه روز قدس به مسئله ای جهانی تبدیل شد، این روند از کما خارج شد و از سال 1948 بسیاری در پی آن بودند مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.»

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت روز شنبه در حاشیه برگزاری همایش آموزشی - توجیهی حج تمتع ۱۴۰۳ استان تهران، از زائران خواست رفتارشان در کشور میزبان به گونه‌ای باشد که سفیر معنوی جمهوری اسلامی ایران و شهدای ایران اسلامی باشند.

وی در راستای منویات مقام معظم رهبری چند توصیه به زائران سرزمین وحی ارائه کرد و گفت: حجاج ایرانی نخست اخلاق حسنه را سرلوحه کار خود کنند و در این سفر اصلاح رفتاری داشته باشند. همچنین این عزیزان نسبت به وحدت بین مسلمانان اهتمام داشته باشند و قرآن محوری را در رأس فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار بدهند.

سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه همواره تغییراتی در حج اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: هر ساله برنامه‌هایی در سرزمین وحی و کشور خودمان برگزار می‌شود و شرایط نیز متناسب با آن تغییر می‌یابد به عنوان مثال کاهش تعداد کارگزاران و در مقابل افزایش تعداد حجاج از تغییراتی است که امسال نیز بار دیگر در حج تمتع شاهد آن هستیم.

به گفته مسئولان حوزه حج و زیارت، در حج تمتع گذشته به تعداد ۵ کاروان از عوامل و خادمان کاسته و به تعداد زائران افزوده شد و در ادامه این روند امسال نیز ۲ کاروان با ظرفیت ۲۲۰ نفر به تعداد زائران افزوده شد.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند