Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش از راهیابی 10 نفر از دانش‌آموزان استان به مرحله دوم المپیاد نانو خبر داد.به گزارش بلاغ،محمد قویدل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار  در بندرعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: آزمون مرحله اول دهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو به صورت همزمان در ۱۲۱ شهر حوزه در کشور با شرکت 17 هزار و 412  دانش‌آموز داوطلب برگزار شد که ۱۵۸ نفر به مرحله دوم رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علی باقرزاده همائی از دبیرستان اسدپور، حسین کمالی از دبیرستان جامعه الصادق، نگین دیگ‌زاده از دبیرستان فرزانگان، زهرا سادات شاکری از دبیرستان شاهد و از اعضاء فعال پژوهش‌سرای ناحیه دو بندرعباس و همچنین سیده کیانا قریشی از دبیرستان فرزانگان، آریا فرزانه از یاسین بهارستان، سید امیرحسین مهدی پور از دبیرستان شهید حقانی، عثمان زارعی از دبیرستان فرهنگ یک و علی رفیعی مادوانی از دبیرستان عالی و از اعضاء فعال پژوهش‌سرای ناحیه یک بندرعباس نفرات راه‌یافته به مرحله دوم المپیاد هستند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف برگزاری المپیاد دانش‌آموزی نانو شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزی در زمینه این علم نوین است، ادامه داد: سیده کیانا قریشی با کسب بیش از 80 درصد امتیاز در مرحله اول مقام دوم کشوری را کسب کرده است.

گفتنی است، در مرحله دوم آزمون کتبی و به صورت تستی و تشریحی با محوریت «نانو فیزیک»، «نانو شیمی»، «نانو زیست فناوری» و «شبیه‌سازی»خواهد بود و مرحله سوم در تابستان هر سال در قالب یک اردوی عملی- آموزشی ۱۰ الی ۱۵ روزه برای 30 برگزیده مرحله دوم در یک مرکز معتبر علمی-پژوهشی برگزار می‌شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج