Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@22:16:42 GMT

بازسازی پل‌ها براساس نیاز مناطق

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۱۱۰۶

بازسازی پل‌ها براساس نیاز مناطق

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری استان کرمانشاه یکی از اولویت‌های این اداره کل را بازسازی پل‌ها براساس نیاز مناطق دانست و گفت : از ابتدای سال جاری در حوزه راه روستایی محور صحنه - علی آباد گروس بازسازی موقت کوله‌ها و نصب پل فلزی ریلی و نیز در حوزه بزرگراه صحنه-بیستون و کمربندی این شهرستان شاهد احداث یک دهانه پل باکسی برای عبور آب بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : در کمربندی صحنه یک دهانه آب رو لوله فلزی برای خروج آب از زیر پل زیرگذر احداث و همچنین در محور صحنه-گروس نیز اصلاح میلگرد و بتن آب رو و لوله بتنی انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه با بیان اینکه در هریک از محور‌های بیستون-میانراهان و فش-همایون کش یک دستگاه پل لوله‌ای فلزی برای عبور آب بالا دست جاده به پایین دست احداث شده گفت: در محور روانسر-پاوه و در سطح هریک از شهرستان‌های روانسر و پاوه به دنبال تخریب پل یک دستگاه پل لوله‌ای احداث شد.

وی از احداث ۲ دستگاه پل باکسی در محور راه روستایی اسلام آباد-تنگ منصوری خبر داد و بیان داشت: همچنین در محور راه فرعی تازه آباد، ازگله، سرپل ذهاب تردد موقت از طریق سنگریزی برقرار شده است.

کرمی اظهار داشت: در حوزه راه روستایی ثلاث-مله کرمینه نیز برای برقراری تردد موقت از طریق احداث ۲ دهانه پل باکسی، سنگریزی و احداث یک دهانه پل فلزی انجام شد.

وی با بیان اینکه در راه فرعی کوزران- سه راهی تختگاه یک دهانه آب رو فلزی احداث شده است، افزود: در راه روستایی کوزران-سدآزادی نیز تردد موقت از طریق احداث دو دهانه پل فلزی برقرار شد.

 

 

انتهای پیام/د

بازسازی موقت کوله‌ها و نصب پل فلزی ریلی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • «نمک دریا» ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی دارد/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • «نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند