Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نشریه انگلیسی به نقل از چهره‌های ارشد حزب کارگر این کشور گزارش کرد، رهبر این حزب قصد دارد از برگزاری یک همه‌‍‌پرسی جدید اما غیرالزام‌آور برای بریگزیت حمایت کند و احتمالا در عرض چند روز آینده این طرح را اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس تا کنون تاکید داشته که باید گزینه برگزاری یک همه‌پرسی بریگزیت جدید همچنان در میان گزینه‌های روی میز باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به نوشته نشریه انگلیسی میرِر، کوربین تحت فشار قرار گرفته تا از برگزاری یک همه‌پرسی بریگزیت جدید غیر الزام‌آور حمایت کند.

این می‌تواند یک دورنمای چالش برانگیز برای کوربین باشد چون بسیاری از حامیان حزب او از خروج از اتحادیه اروپا حمایت می‌کنند.

اخیرا در انتخابات پارلمان اروپا در انگلیس حزب کارگر و محافظه کاران حاکم شکست خورده و عمده آرا نصیب احزاب حامی بریگزیت یا حامی اتحادیه اروپا شد.

حزب کارگر اخیرا اعلام کرد، برگزاری یک رای‌گیری عمومی راهی برای متحد کردن دوباره کشور بریتانیا است اما این رای‌گیری هم می‌تواند یک همه‌پرسی بریگزیت مجدد و هم می‌تواند یک انتخابات سراسری جدید باشد.

کوربین در اظهاراتش اخیرا گفت: ر حالی‌که محافظه‌کاران انگلیس دچار فروپاشی شده و قادر به مدیریت اوضاع نیستند و پارلمان به بن‌بست خورده، باید برای مشخص شدن این موضوع به رأی مردم چه از طریق برگزاری انتخابات سراسری و چه از طریق یک همه‌پرسی عمومی بازگردیم.

او گفت که حزبش در ادامه قرار است مذاکراتی را در مورد مسیر پیش رو داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انگليس بریگزیت جرمی کوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا نصیحت کن دوشنبه شب در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن سالروز بسیج کارگران و کارخانجات با اشاره به مهم‌ترین اهداف این سازمان گفت: تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما، پیگیری مطالبات کارگران، تامین امنیت شغلی کارگران و پیگیری مشکلات و موانع تولید کارگاه‌های تولیدی از اهداف اصلی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات محسوب می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با بیان اینکه شهید شاخص این سازمان در سال ۱۴۰۳ شهید اسدالله ابراهیمی معرفی شد اذعان کرد: برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه، برگزاری اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت، برنامه‌های بصیرتی و تبیینی، گردهمایی‌های جهاد تبیین و مسابقات فرهنگی و ورزشی برخی از اقدامات شاخص این سازمان در هفته کار کارگر است.

وی در ادامه با اشاره به برخی دیگر از اقدامات شاخص این سازمان در هفته کار و کارگر تصریح کرد: اعزام پیش از ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم در جهت محرومیت زدایی و توزیع پیش از ۳۱۳ بسته معیشتی توسط حوزه‌های مقاومت بسیج برخی دیگر از اقدامات این سازمان در هفته کار و کارگر محسوب می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان رسیدگی مسئولان به حل مشکلات معیشتی و تامین امنیت شغلی کارگران را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: توزیع بیش از ۶هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری ۶۰ نشست تبیینی و بصیرتی در حوزه‌های مقاومت بسیج کارگری، برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه کارگران، اعزام بیش از هزار و ۵۰۰ کارگر به اردوی راهیان نور جنوب، اعزام پیش از ۵۰۰ کارگر به اردوی راهیان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، اعزام کارگران به مشهد مقدس، تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم برای خدمات رسانی به نیازمندان، برگزاری کارگاه پیشگیری از مصرف مواد مخدر، کشت نهال در کارخانجات استان بوشهر و دیدار از خانواده‌های شهدای کارگری برخی از مهم‌ترین اقدامات این سازمان در سال ۱۴۰۲ است.

کد خبر 6092576

دیگر خبرها

  • درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • کیهان: مردم با ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ