Web Analytics Made Easy - Statcounter

در عرض نیم فصل، شرایط برای روبی زمین تا آسمان تغییر کرد.

طرفداری - خوان فرانسسک فرر، روبی، سرمربی اسپانیول از فصل آینده هدایت رئال بتیس را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مارکا، به احتمال فراوان امروز مذاکرات میان بتیس با ایجنت روبی به نتیجه نهایی و امضای قرارداد ختم شود. وضعیتی ناراحت کننده برای اسپانیول آن هم 10 روز پس از جشن صعود به لیگ اروپا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ترکیب به مراتب باکیفیت‌تری که بتیس دارد؛ دستمزد بیشتر و البته پروژه جاه طلبانه‌تری که این تیم به روبی ارائه کرده، این مربی کاتالانی را وسوسه کرده است. در واقع کار از وسوسه گذشته و این مربی پیشنهاد بتیسی‌ها را پذیرفته است.

دستمزدی که بتیسی‌ها به روبی پیشنهاد داده‌اند، تقریبا 3 برابر چیزی است که او در اسپانیول دریافت می‌کند. حتی اسپانیول در قرارداد جدیدی که مایل بود به روبی ارائه دهد هم نمی‌توانست چنین دستمزدی را پرداخت کند. بتیس به زودی با پرداخت 900 هزار یورو بند آزادسازی روبی، این مربی را جانشین کیکه ستین می‌کند. اسپانیول هم ظاهرا قصد دارد پابلو ماچین را جانشین او کند.

نکته جالب توجه اینجاست که روبی در میانه‌های فصل در آستانه اخراج از اسپانیول قرار داشت. تیم او فصل را عالی شروع کرده بود اما برای مدتی وارد یک بحران در نتیجه گیری شد و چندین باخت متوالی را تحمل کرد. نتایجی که باعث شد اسپانیول به طور جدی تصمیم به اخراج او بگیرد. با این حال به هر دلیلی این اتفاق رخ نداد و روبی توانست تیمش را به مسیر موفقیت برگرداند و راهی لیگ اروپا نیز کند. حالا روبی که تا چندی پیش خودش را پشت درهای خروجی اسپانیول می‌دید، با دستمزدی به مراتب بیشتر هدایت پروژه جاه طلبانه‌تری را بر عهده می‌گیرد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا

بارش برف روز گذشته کوه دنا و گردنه بیژن و مسیر فرعی سی سخت به پادنا (سمیرم) را سفید پوش کرد؛ عملیات ریزش برداری، نمک پاشی و برف روبی دراین محور توسط راهداران کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.

محور فرعی سی سخت به پادنا به طول ۲۳ کیلومتر در مسیر ارتفاعات دنا قرار دارد.

این مسیر بیشتر در محدوده گردنه بیژن در ارتفاع بالای سه هزار و ۲۰۰ متری از آبان هر سال با بارش شدید برف همراه می‌شود.

این گردنه که با بارش‌های سال گذشته مسدود شده بود سوم اردیبشهت امسال با تلاش و سخت کوشی راهداران بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • ضربه به غرور و حیثیت کاتالونیایی بارسا
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • برف روبی گردنه بیژن یاسوج + ویدئو |‌ حجم برف را این ماه دوم بهار ببینید
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا
  • آفرین به مدیر بایرن، درسش را خوب یاد گرفت!
  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد