Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای بولتون درباره دخالت ایران در حادثه فجیره را به شدت رد کرد و طرح چنین ادعای مضحکی را امر عجیبی ندانست.به گزارش بلاغ،«سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعای جان بولتون مشاور امنیت ملی دولت آمریکا در سفر به ابوظبی در خصوص دست داشتن کشورمان در حمله چندی پیش به چند کشتی در بندر فجیره امارات، این ادعا را شدیدا رد و آن را ناشی از برنامه‌های ذهنی و سیاست‌های مخرب «تیم ضد ایرانی بی» خواند و گفت: طرح چنین ادعای مضحکی در دیدار دو نفر از اعضای آن تیم که رویکردهای ضدایرانی آنها سابقه‌ای طولانی دارد امر عجیبی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
موسوی افزود: اما آقای بولتون و سایر جنگ طلبان و آشوب طلبان باید بدانند که صبر راهبردی، هوشیاری بالا و آمادگی کامل دفاعی جمهوری اسلامی ایران که برخاسته از اراده ملتی بزرگ و مقاوم است، مانع تحقق خواسته‌های شوم آنها برای برای ایجاد هرج و مرج در منطقه خواهد شد.

 

 

به گزارش فارس، جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز (چهارشنبه) با تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره حادثه در بندر «الفجیره» امارات، گفت: «تقریبا مطمئنیم که این حمله از سوی ایران و با استفاده از مین‌های دریایی انجام شده است».

وی البته بدون ارائه کردن هیچ مدرکی برای اثبات اتهاماتش علیه ایران، ضمن اشاره به عملیات‌های پهپادی یگان‌های ارتش و مقاومت یمن، گفت: «خبر داریم که حمله ناموفقی نیز به شهر بندری ینبع در عربستان سعودی، همزمان با حملات پهپادی و انفجارهای الفجیره انجام شده است».

شبکه خبری المیادین 22 اردیبهشت از انفجار در بندر فجیره امارات خبر داد و امارات هم اعلام کرد که چند نفت‌کش در نزدیکی بندر فجیره هدف «عملیات خرابکارانه» قرار گرفته‌اند. (اینجا بخوانید)

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم

سال 2005 در چنین روزی، تیم چلسی موفق شد با کسب برتری 2 بر 0 خانگی در خانه بولتون، برای اولین بار در لیگ برتر انگلیس و دومین بار در تاریخ لیگ انگلستان قهرمان شود. فرانک لمپارد زننده هر دو گل تیم ژوزه مورینیو در این مسابقه بود.

دانلود (18.1MB)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حمله موشکی به بندر اشغالی ایلات
  • فیلم/ حمله موشکی به بندر اشغالی ایلات
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن