Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@09:11:16 GMT

بادامچیان: «معامله قرن» تلاش‌ مذبوحانه استکبار است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۱۶۲۶

بادامچیان: «معامله قرن» تلاش‌ مذبوحانه استکبار است

خبرگزاری تسنیم: اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مراسم ضیافت افطار حزب موتلفه با برخی سفرای کشورهای اسلامی و نمایندگان گروه‌های مقاومت که شب گذشته برگزار شد، با تبریک روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس یادگاری از امام خمینی(ره) است که هر ساله عظمت قدس شریف و احترام ویژه مسلمانان را یادآوری و حقوق غصب شده سرزمین های اسلامی را بازگو می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روز قدس، همه مسلمانان به مسلمانان تحت ستم از جمله مردم فلسطین اعلام می‌کنند که ما با شما هستیم و از همه مسلمانان می خواهیم که با اتحاد برای رهایی ملت فلسطین از ظلم و ستم و تجاوز همراهی کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اگر همه با یکدیگر کار کنیم و با اتخاذ سیاست‌های مختلف بتوانیم برای مردم فلسطین اقدامی انجام دهیم مسلما پیروز خواهیم بود.

بادامچیان با بیان اینکه ملت ایران با قیام خود یک کشور مقتدر و پشتیبان همه گروه‌های مقاومت تشکیل داد، گفت: پیروزی‌های ملت فلسطین در غزه، کرانه باختری و همچنین دیگر سرزمین‌های اسلامی نویدبخش پیروزی‌های آینده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز دیگر مشخص شده است که همه معاملات سازشکارانه محکوم به شکست بوده است، خاطرنشان کرد: تجربه مقاومت نشان داده که پیروزی‌ها و استقلال در مقاومت است. امثال معامله قرن یکی دیگر از تلاش‌های مذبوحانه استکبار است که ما آن را محکوم می‌کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: امروز دنیا در یک حالت تحول و دگرگونی قرار دارد و آمریکا دچار بحران بحران اقتصادی و سیاسی است؛ بدهی 22 تریلیون دلاری چیز کمی نیست. کشورهای غربی از جمله فرانسه و انگلیس نیز دچار آشفتگی هستند و گریه خانم «ترزا می» برای اتحادیه اروپا، که چرچیل می خواست آن را ایالات متحده اروپا کند، پیام های بسیاری دارد.

بادامچیان این مسئله را فرصت مناسبی برای ملت‌های منطقه دانست و گفت: امکان دارد آمریکا و صهیونیست‌ها آشفتگی در منطقه را دامن بزنند یا سازش های بدفرجامی را تحمیل کنند.

وی تاکید کرد: اگر ما مقاومت منطقی و متکی به خداوند داشته باشیم و در هر زمینه‌ای بین کشورهایمان اتحاد ایجاد کنیم طبعاً به اقتدار، عزت و استقلال دست خواهیم یافت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه حزب موتلفه از هرگونه رابطه با کشورها و دولت های اسلامی و احزاب و گروه های مقاومت و نمایندگان این کشورها استقبال کرده و می‌کند، گفت: امیدوارم این جلسات موجب روابط مودت‌آمیز بیشتر و گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: بادامچیان معامله قرن دبیرکل حزب موتلفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست

به گزارش همشهری آنلاین، «احسان عطایا» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شامگاه امروز دوشنبه خبر داد که پیشنهاد جدید رژیم صهیونیستی برای تبادل اسرا، خلأهای زیادی دارد و خبیثانه است.

عطایا به شبکه خبری المیادین گفت: این پیشنهاد سه صفحه و نیمی، درباره جزئیات سه مرحله‌ای است. ۹۰ درصد از بندهای این برگه، با برگه‌های قبلی هیچ تفاوتی ندارد و بعید می‌دانم به توافق منجر شود.

وی با اشاره به اینکه اتحاد بین حماس و جهاد اسلامی، در بالاترین سطح خود قرار دارد، تصریح کرد: «به همین دلیل، تمامی پیشنهاداتی را رد کردیم که باعث اختلاف داخلی در میان گروههای فلسطینی می‌شد.

این عضو جهاد، هر گونه تعویق حمله اسرائیل به «رفح» را ناشی از اسکله‌ای دانست که آمریکا به دنبال احداث آن است و گفت: هدف از ایجاد این اسکله این است که گذرگاهها به گذرگاههای آمریکایی-صهیونیستی بدل شود.

عطایا با بیان اینکه واشنگتن به دنبال تغییرات عملی در این زمینه است، خاطر نشان کرد: آمریکا پس از تغییر واقعیت جغرافیایی در غزه، قصد دارد به هر چیزی که با مقاومت در ارتباط است، پایان دهد، ولی سران مقاومت از خباثت دشمن آگاهی دارند.

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس امروز دوشنبه مدعی شد که طرف‌های میانجی به گروه حماس پیشنهادی برای برقراری آتش‌بس ۴۰ روزه و آزادی هزاران اسیر اسرائیلی در ازای آزادی اسرای ۷ اکتبر ارائه کرده‌اند.

وزیر خارجه انگلیس که در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در ریاض حضور داشت این پیشنهاد را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و مدعی شد که این طرح به «توقف در جنگ» منجر خواهد شد.

جنبش مقاومت فلسطین، حماس پیش از این برقراری آتش‌بس دائمی و خروج تمامی نیروهای اسرائیل از غزه را پیش‌شرط هرگونه توافق اعلام کرده است. کامرون درباره اینکه آیا طرح ارائه شده به آتش‌بس دائم ختم خواهد شد یا نه اظهارنظر نکرده است.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت که برای ایجاد «افق سیاسی برای راهکار دو دولتی» لازم است «افکار دخیل در عملیات ۷ اکتبر (سران حماس) از غزه خارج شوند» و زیرساخت‌های این گروه برچیده شوند.

کد خبر 848203 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین - سازمان جهاد اسلامی فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • موعد پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه تعیین شد
  • زمان پرداخت «مالیات بر عایدی سرمایه» تعیین شد
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری