Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیمی از کاهش ۱۷ درصدی جرایم در ماه مبارک رمضان نسبت به ماه قبل خبر داد و گفت: در جرایم خشن نیز ۴۰ درصد کاهش داشتیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «سردار حسین رحیمی»  (امروز چهارشنبه هشتم خرداد) امروز در نشست خبری که برگزار شد گفت: پلیس برنامه ریزی های بسیار سنگینی را برای برگزاری لیالی قدر انجام داده بود و بیش از دو هزار و 200 مسجد و تکایا را در سطح شهر تهران تحت پوشش قرار داد و همچنین جلسات سنگینی هم جهت آماده باش صددرصدی پلیس در این ایام برگزار کرد، ضمن اینکه ما مشکلی در شب های قدر نداشتیم و همه برنامه ها به خوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس پلیس پایتخت گفت: ما علاوه بر برنامه های لیالی قدر مراسم های دیگری از جمله راهپیمایی روز جهانی قدس و ارتحال امام راحل را داریم و با توجه به دهن کجی هایی که آمریکا و اسراییل جنایتکار انجام دادند ما در روز جهانی قدس یک روز باشکوهی را در پایتخت رقم خواهیم زد، به همین منظور ما در روز پنج شنبه فعالیت ها و برنامه های خود را آغاز خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به تمهیدات ترافیکی در این روز اظهار کرد: ما با همکاری هزاران نفر از نیروهای خود در پلیس پیشگیری، یگان امداد و یگان ویژه اقدامات ترافیکی و انضباطی را اجرایی خواهیم کرد.

 

سردار رحیمی با بیان اینکه تردد موتورهای سنگین از نیمه شب پنج شنبه تا ظهر روز جمعه در اطراف میدان انقلاب اسلامی ممنوع است، خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم در این زمینه انجام شده است. پلیس با توجه به مسئولیتی که دارد در آمادگی صددرصد برای اجرای تمهیدات ترافیکی و انضباطی این روز است.

 

وی در ادامه افزود: همچنین در خصوص نماز عید فطر که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود، اقدامات لازم صورت گرفته است.

 

رییس پلیس پایتخت از کاهش وقوع جرایم در ماه مبارک رمضان نسبت به ماه قبل خبر داد و گفت: همچنین جرایم خشن بیش از 40 درصد و در تصادفات و حوادث رانندگی نیز کاهش محسوس و چشمگیر داشتیم.

 

سردار رحیمی در ادامه تصریح کرد: استان تهران در وقوع جرم در رتبه آخر قرار دارد و همچنین در کشف جرایم 17 درصد افزایش داشتیم.

 

وی در خصوص قتل همسر شهردار سابق تهران گفت: ما از دقایق اولیه از اطلاعاتی که از فرزندخوانده و همسایه های ایشان به دست آوردیم متوجه قتل توسط آقای نجفی شدیم. شش نقطه برای ما قطعی شد و کارآگاهان ما برای بررسی قتل به آنجا اعزام شدند و در نهایت در خیابان وحدت اسلامی دستگیر می شوند.

 

وی در خصوص حمل سلاح توسط نجفی اظهار کرد: با توجه به اینکه آقای نجفی مسئولیت اجرایی نداشته است از سال 94 حمل سلاح توسط ایشان فاقد مجوز بوده است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر مراسم شب قدر خبرگزاری شبستان ماه رمضان استان بوشهر اردبیل سبک زندگی اسلامی مسجد احیای شب قدر محمد علی نجفی محدودیت های ترافیکی ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟

انصاف نیوز نوشت: ساعاتی قبل یک رسانه‌ی فارسی زبان خارج کشور با انتشار گزارشی مدعی شد علیرضا عسگری با هویتی جدید در آمریکا زندگی می‌کند. 

بر اساس ادعای ایران اینترنشنال سردار عسگری اطلاعات نظامی مهمی را در اختیار آمریکا قرار داده است و هویت شهید محسن فخری‌زاده، معاون وزیر دفاع در دولت روحانی که ترور شده و به شهادت رسید را برای آمریکا آشکار کرد.

در سال ۹۹ قوه قضاییه از اعدام فردی به نام رضا عسگری خبر داده بود.

سخنگوی وقت قوه قضاییه درباره‌ی جزییات پرونده‌ی رضا عسگری گفته بود: حکم مشابهی درباره کارمند بازنسشته هوافضای وزارت دفاع را اجرا کردیم. او در سال ۹۵ بازنشسته شد و بعد از آن به سیا وصل شد و اطلاعاتی که در تولید موشک هایمان داشت بخشی از اطلاعات را به سیا فروخت و از آن پول گرفت. بازداشت شد و محاکمه شد و محکوم به اعدام شد و هفته قبل هم اعدام شد. او رضا عسکری بود. بدانند که اشراف اطلاعاتی است. عسکری تحت رصد قرار گرفت و مستندات جمع شد و در نهایت حکمش اجرا شد.

برخی رسانه‌ها در آن مقطع زمانی مدعی شده بودند که فرد اعدام‌شده همان علیرضا عسگری است که در آن زمان با واکنش همسر آقای عسگری همراه شد.

اظهارات همسر علیرضا عسگری

زیبا احمدی، همسر علیرضا عسگری، در تیر ۹۹ در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس گفته بود: همسر من علیرضا عسگری و معاون اسبق وزیر دفاع در زمان وزارت آقای شمخانی بوده و یک سرباز فداکار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود. اتهام جاسوسی یک توهین به همسرم است.

همسر من اصلا جاسوس نبوده و نیست و در سال ٨٥ بازنشسته و در کشور ترکیه توسط اسرائیل ربوده شده است و تنها خبری که داریم این است که هم اکنون در شهر الرمله و در زندان آیالون در بند اسرائیل غاصب است.

همچنان از دستگاه‌های مربوطه پیگیر وضعیت همسرم هستم و حزب الله لبنان تایید کرده است که همسرم در زندان رژیم غاصب اسرائیل است.

tags # سپاه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد | تیرهایی را که به سمت ما رها می شود مبارک می دانیم
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت
  • توضیحات زلفی‌گل در خصوص تمهیدات آزمون سراسری