Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- درآستانه سالگرد ارتحال بنيانگذارکبير انقلاب، معابر منتهي به اين مراسم با اقدامات فني و عمراني مناسب سازي شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، محمد مهدي گندمي معاون فني و عمراني با اعلام اين خبر گفت: با توجه به قرار گرفتن حرم مطهر امام (ره) در محدوده اين منطقه، نزديک شدن به مراسم سالگرد ارتحال و در راستاي فراهم شدن شرايط مطلوب براي خدمت رساني به زائرين علاوه بر مناسب سازي بيش از هزار و 500 تن آسفالت در اين محدوده پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: اين عمليات در محدوده زائر سراي حرم مطهر امام (ره) با پخش هزار و 200 تن آسفالت انجام ضمن اينکه در مقابل درب پارکينگ شمالي حرم نيز 300 تن آسفالت پخش شد.
گندمي با اشاره به اجراي عمليات بتن ريزي در اين محدوده خاطر نشان کرد: مقابل درب جنوب بهشت زهرا (س) عمليات بتن ريزي به مساحت 500 متر مکعب به منظور ايمن سازي نشست هاي خطر ساز ورودي انجام شد.
معاون فني و عمراني منطقه در تشريح ساير اقدامات اين معاونت با اشاره به اجراي مستمر عمليات لکه گيري و مرمت معابر و بزرگراه ها ياد آور شد: در اين خصوص با بازديد هاي ميداني کارشناسان اين حوزه چاله ها به لحاظ سطح، مقدار، عمق و ترافيکي شناسايي و با هماهنگي پليس راهور ترميم مي شوند.
اين مسئول تصريح کرد : در راستاي رفع نقص و پر کردن چاله‌هاي خطرآفرين در کمترين زمان با دستگاه بلوپچر مخلوطي از مصالح سنگي، قير و آب آسفالت سردي توليد مي کنند که بر روي لايه هاي زيرين ريخته که به محيط زيست آسيبي نمي رساند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مناسب سازي معابر مراسم سالگرد ارتحال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عمومی به مناسبت سالگرد شهادت استاد از طرف خانواده شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می‌شود.

این مراسم در مسجد جامع نارمک فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد رضا هاشمی تهرانی برپا خواهد شد.

یاد آور می‌شود مسجد نارمک در تهران، نارمک بلوار شهید ثانی، خیابان سمنگان واقع شده است.

کد خبر 6093915 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳