Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، با پایان یافتن فرصت ثبت نام آثار در جشنواره، انتخاب فیلم ها برای بخش های مختلف آغاز شده است. 

هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره طی احکامی حسین صافی، دکتر سیدعلیرضا گلپایگانی و محمدحسین نیرومند را به عنوان اعضای هیئت انتخاب این بخش از جشنواره منصوب کرد.

در احکام صادره آمده است:  نظر به تخصص، تجربه و تعهد جنابعالی از شما به عنوان یکی از اعضای هیئت انتخاب بخش پویانمایی مسابقه سینمای ایران هفتمین جشنواره بین المللی فیلم  شهر دعوت به عمل می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با حضور ارزشمند جنابعالی و تجارب مفیدی که در این زمینه دارید، شاهد انتخاب آثار ارزشمند در زمینه کیفی و محتوا در این بخش از جشنواره  باشیم.

حسین صافی کارشناس ارشد انیمیشن دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس و برنده جایزه اول و سوم دوسالانه جهانی کاریکاتور تهران در سال های 2001 و 2003 است. از فعالیت های او می توان به عضو هیات انتخاب آثار دوسالانه جهانی کاریکاتور تهران 2005، عضو هیات داوران سومین جشن خانه سینما و عضو هیات داوران دوسالانه جهانی انیمیشن تهران 2017 اشاره کرد. 

دکتر سیدعلیرضا گلپایگانی دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی انیمیشن از دانشگاه هنر و دکترای پژوهش هنر از دانشگاه هنر اصفهان است. مدیریت گروه کارشناسی ارشد انیمیشن و همچنین عضو هیات علمی گروه کارشناسی ارشد دانشگاه هنر، عضو هیات داوری بخش انیمیشن سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، عضو هیات انتخاب جشنواره فیلم کوتاه تهران و عضو هیات داوری بخش انیمیشن چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از جمله فعالیت های اوست. 

محمدحسین نیرومند کاریکاتوریست و سردبیر و مدیرمسوول سابق کیهان کاریکاتور نیز بوده است. مدیریت گروه جوان و طرح و برنامه شبکه دو سیما، سرپرستی دفتر طنز مرکز هنرهای تجسمی و معاونت سینمایی حوزه هنری و مشاور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله سوابق کاری اوست. از مهمترین آثار وی می توان به چاپ دو عنوان کتاب کاریکاتور با نام طنز مصور و کلاه به سرهای ابوغریب اشاره کرد. 

هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر توسط موسسه تصویرشهر و به دبیری هاشم میرزاخانی از 26 الی 31 تیرماه سال جاری در شهر تهران – پردیس سینماگالری ملت برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انیمیشن جشنواره بین المللی فیلم جشنواره فیلم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در مراسم آغازین این جشنواره برگزیدگان دو بخش مستندنگاری و مستند مستمر معرفی شدند و برگزیدگان سایر بخش های نیز ۲۹ اردیبهشت معرفی خواهند شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک