Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار ایوب سلیمانی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ایجاد نظام، انضباط اجتماعی و تأمین امنیت و آرامش مردم مهمترین مأموریت ناجا است اظهار داشت: در هرجا و زمان و مکان، آرامش، نظم و انضباط ضرورت بیشتری داشته باشد نیروی انتظامی با بسیج امکانات حضور می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به طرح‌های متعدد برای تأمین امنیت اشاره و اضافه کرد: مسافرت‌های نوروزی، راهپیمایی عظیم اربعین، طرح بازگشایی مدارس، طرح زمستانه از جمله طرح‌ها و مأموریت‌های ناجا در زمینه تأمین است.

وی طرح دریا را از جمله طرح‌ها و مأموریت‌ها برشمرد و گفت: خطه شمال کشور با وجود جاذبه‌های بکر و دیدنی و مردمان خونگرم و مهمان نوازش، قرارگرفتن در مسیر بارگاه ثامن الحجج (ع) هر سال پذیرای میلیون‌ها مسافر است که به آن سفر می‌کنند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ظرفیت‌های موجود استان کفاف نیازمندی‌های معمول استان را می‌دهد تصریح کرد: از این‌رو لازم است با تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی و بسیج نیرو، ارسال امکانات نسبت به خدمات دهی بهتر به مردم اقدام شود.

جانشین فرمانده ناجا، نقش سازمان‌های مختلف از جمله امداد و نجات، هلال احمر و دستگاه‌های حاکمیتی و ... را در طرح دریا مهم دانست و گفت: ناجا به مردم اطمینان می‌دهد که در مکان‌های تفریحی قبل از آنان آمادگی حضور دارد.

ناجا حافظ امنیت و آسایش مردم خواهد بود

سردار سلیمانی یادآور شد: به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم که در مناطقی که اسکان می‌یابند و در امکان تفریحی و توریستی، ناجا حافظ امنیت و آسایش مردم خواهد بود و از حوادث احتمالی پیشگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به بسیج دریابانی شمال با صد‌ها شناور و نیروی ورزیده برای کنترل شنا در عمق افزود: بسیج گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی در مناطق ممنوعه شنا فعال می‌شود و به مردم توصیه می‌کنیم از شنا در مناطق ممنوعه خودداری کنند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه تمرکز ناجا در مناطق ممنوعه شنا خواهد بود گفت: در جاده‌ها با تقویت راهور و در تفرجگاه‌ها نیز با تقویت نیرو‌های انسانی و بهره گیری از ظرفیت‌های بومی منطقه نسبت به تأمین امنیت اقدام خواهد شد.

جانشین فرمانده ناجا یادآور شد: همچنین استان‌هایی به عنوان معین درنظر گرفته می‌شود و نفرات و امکاناتی برای خدمات دهی اعزام و ارسال خواهد شد تا بتوانیم پاسخگوی نیازمندی‌های مردم باشیم.

آغاز طرح‌های پلیس در دریا

وی با بیان اینکه طرح دریا از ۲۰ خردادماه عملیاتی می‌شود گفت: طرح دریا تا دهه اول مهرماه ادامه می‌یابد و در این مدت قرارگاه‌های پلیس خدمات دهی می‌کنند.

جانشین فرمانده ناجا، کاهش تلفات و بیشترین ایمنی و آرامش برای مردم را از جمله اهداف ناجا برشمرد و گفت: در فصل تابستان با جهش و افزایش شمار مسافران بویژه در شمال کشور روبرو هستیم و لازم است توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی با تاکید بر لزوم برخورد با جرایم مشهود از جمله بدحجابی و بی حجابی در مناطق گردشگری گفت: نیروی انتظامی در زمینه همه جرایم مشهود حساس بوده و ماموریت‌های خود را انجام داده است.

سردار سلیمانی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف برای مقابله با جرایمی نظیر بدحجابی و بی حجابی گفت: طبق آمار حدود ۹۵ درصد مردم به فلسفه حجاب ایمان دارند و زمینه سازی برای ایجاد ایمنی و آرامش از ماموریت‌های پلیس است.

وی با بیان اینکه طبق آمار حضور مردم در آیین‌های لیالی قدر بیش از دو برابر سال‌های قبل بوده است گفت: این نشان می‌دهد که مردم ما ولایی و معتقد به ارزش‌ها و اعتقادات هستند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی

رؤسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نشاطی مسئول سازمان ورزش بسیج در دیدار با علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، ضمن تأکید بر مهیا بودن ظرفیت بسیج برای انجام فعالیت‌های ورزشی، اظهار داشت: همه مسئولان ورزشی که برای این نظام، خالصانه زحمت می‌کشند، دنبال این هدف هستند که حال عمومی جامعه بهبود پیدا کند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت عظیمی که در اختیار بسیج است، همچنین ظرفیت‌هایی که در اختیار فدراسیون همگانی چه از لحاظ نیروی انسانی و چه از لحاظ زیرساختی قرار دارد، می‌توان با یک همکاری و هم‌افزایی بهتر کارهای خیلی بزرگی در عرصه همگانی انجام داد.

نشاطی با تأکید بر حضور گسترده آحاد بسیجی در برنامه‌های ورزشی گفت: این حضور گسترده به علت ظرفیت‌ها و نیروی انسانی است که تحت شبکه مدیریتی بسیج ایجاد و باعث اجرای برنامه‌های همگانی در سراسر کشور شده است.

وی تصریح کرد: خیلی اتفاقات بزرگی در استان‌ها توسط بسیج در عرصه ورزش رقم می‌خورد، اما آن چیزی که برای بسیج خیلی مهم است و می‌تواند تأثیرگذار باشد، برنامه‌ریزی دقیق، جامع و کامل در محلات است که سرانجام آن باعث بهبود حال افراد و سلامت جامعه می‌شود.

رئیس سازمان ورزش بسیج با اشاره به حضور بهترین مسئولان تربیت بدنی بسیج در محلات در پایگاه‌های بسیج و حوزه‌ها گفت: با توجه به این ظرفیت گسترده در بسیج، این آمادگی وجود دارد برنامه های خوبی را با حضور گسترده مردم اجرا کنیم.

نشاطی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف ما آحاد مردم هستند، می توان با هم افزایی و ارتباط خوب، برنامه های بهتری را برای این مردم عزیز و مومن برگزار کرد.

وی گفت: ما در کل کشور چند هزار ایستگاه صبحگاهی و عصرگاهی در کشور داریم که نه تنها کم نظیر، بلکه بی نظیر است. به همین دلیل برای تقویت مربیان در این عرصه و بهبود کیفیت ضروری است فدراسیون همگانی با سابقه درخشانی که دارد، در این عرصه ورود پیدا کند.

رئیس سازمان ورزش تصریح کرد: مربیان بسیجی که در ایستگاه‌های صبحگاهی و عصرگاهی فعالیت می‌کنند، نیازمند دوره‌های مربیگری جهت ارتقای سطح و دانش آنها هستند که می‌توان با همکاری فدراسیون همگانی برگزار کرد. همچنین نسبت به خیلی از مأموریت‌های مشترکی که بین سازمان ورزش بسیج و فدراسیون همگانی است می توان تفاهم نامه ای جهت ارتقا برنامه ها منعقد کرد.

در این دیدار خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ضمن اشاره به هدف مشترک بسیج با فدراسیون همگانی گفت: هر سازمان یا نهادی، مجموعه‌نگر هستند، یعنی بنا بر مأموریتی که دارند، اولویت ذاتی‌شان مجموعه خودشان است، اما در بسیج چنین نیست و اولویت اول در این نهاد مردم هستند.

وی افزود: بسیج در خیلی از برنامه ها و مأموریت های ورزشی از ما جلوتر است. از همه مهمتر این است که برای سلامتی و نشاط مردم این کار را انجام می دهد. پس ما یک هدف مشترک داریم و آن هم مردم است و همین امر موجب می شود که ما با هم بهتر و بیشتر همکاری و هم افزایی در این راستا داشته باشیم.

خلیلی گفت: در حوزه های رویدادی، جشنواره ای و برنامه های مختلف می توانیم همکاری داشته باشیم و همچنین در عرصه آموزش می توان دوره هایی را برای تربیت نیرو در سراسر کشور برگزار کرد که این فرصت بسیار خوبی است.

رئیس فدراسیون همگانی در پایان با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج همیشه جزء اولین ارگان های هستند که در عرصه ورزش به کمک سازمان های ورزش از جمله فدراسیون همگانی می آیند، خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اهداف فدراسیون، محلات است که مورد نظر سازمان ورزش بسیج نیز هستند تا بتوانیم با هم  جریان‌سازی کنیم تا جوانان و نوجوانان کشور را در یک فعالیت ورزش و فرهنگی دعوت کنیم و این نیازمند هم افزایی بیشتری با سپاه و بسیج است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران