Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای  فوتبالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری هافبک ایرانی تیم فوتبال ترابزون اسپور ترکیه که اخیرا خبر‌هایی مبنی بر جدایی او از این تیم منتشر شده است در گفتگو با روزنامه «ینی شفک» ترکیه درباره شرایط خود و تیمش توضیحاتی ارائه کرد.

امیری گفت: هیچ برنامه‌ای برای آینده ندارم و برای کمک به تیم بیش از پیش تلاش خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری با اشاره به اینکه یک فضای کاملا خانوادگی در ترابزون اسپور وجود دارد، گفت بسیار خوشحال است که در ترابزون بازی می‌کند.

او  ادامه داد: سنت‌های ما بسیار شبیه یکدیگرند. من به زبان آن‌ها صحبت نمی‌کنم، اما از این که باور‌ها و اعتقادات ما بسیار شبیه هم هستند، خوشحالم. من اکنون بخشی از این جا هستم.

هافبک سابق پرسپولیس افزود: من باید به سرعت خودم را با تیم وفق می‌دادم. همه چیز خوب پیش رفت، تا زمانی که صدمه دیدم پس از مصدومیت، از تیم فاصله گرفتم و از این بابت خیلی ناراحت شدم. فکر کنم اگر مصدوم نمی‌شدم وضعیتم در تیم بهتر می شد. مصدومیتم تمام شده و می‌خواهم به تیم کمک بیشتری کنم. مسابقات سوپر لیگ سخت و پر فشار است. فوتبال بازی کردن اینجا آسان نیست.

امیری با اشاره به حضور دوباره ترابزون در مسابقات اروپایی گفت: می‌دانم که ترابزون در سال‌های گذشته بسیاری از تیم‌های غول پیکر جهان را شکست داده است. ما با چنین بازی‌هایی بیگانه نیستیم. ما تیمی داریم که می‌تواند در اروپا موفق شود، با جذب چند بازیکن و تقویت تیم می‌توانیم در اروپا هم مانند لیگ مسلط بازی کنیم.

امیری در بخش دیگری از سخنان خود به VAR اشاره کرد و گفت این سیستم از زیبایی فوتبال کم می‌کند.

هافبک ایرانی ترابزون تصریح کرد: هیچ برنامه‌ای برای آینده اش ندارد، باید تلاش بیشتری کنم زیرا پولی که از این تیم می گیرم باید حلال باشد و وجدانم  با این تلاش راحت می‌شود، من یک مسلمان هستم. هرکس می‌تواند خواسته‌ها و آرزو‌های خود را داشته باشد و من هم متفاوت نیستم، اما هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

انتهای پیام/

  مصاحبه وحید امیری با روزنامه ترکیه‌ای

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورحمیدی تحت فشار الماس شد!

به گزارش ورزش سه، حسین پورحمیدی گلر تیم تراکتور در بازی با ذوب آهن نمایش خیره‌کننده ای در ضربات پنالتی داشت و زمینه صعود سرخپوشان تبریز به مرحله یک چهارم نهایی را فراهم کرد.

پورحمیدی در جریان بازی با ذوب آهن فشار چندانی تحمل نکرد و با توجه به اینکه نبض بازی در اختیار تراکتور بود چالش جدی تجربه نکرد و روی گل دریافتی هم مقصر نبود.

او که در هفته های اخیر با هواداران تراکتور چالش های سختی را پشت سر گذاشته بود در پایان نیمه نخست سجده شکر کرد و فشاری که تحمل می‌کرد را عیان کرد، کلین شیت در نیمه نخست فشارها را تاحدود زیادی از روی برداشت تا در ادامه بازی راحت تر به میدان برود.

به غیر گلی که اسلامی به ثمر رساند او در روند بازی شرایط خوبی را تجربه کرد و تا پایان مسابقه گلی دریافت نکرد و در ضربات پنالتی هرچه که داشت را ارائه کرد تا ستاره زمین باشد!

او در تشخیص مسیر پنالتی فوق‌العاده عمل کرد و حتی روی توپ‌هایی که به گل تبدیل شد هم مسیر درست را تشخیص داد اما شدت و دقت ضربه مانع مهار توپ شد.

پورحمیدی 3 پنالتی مهار کرد و آرامش زیادی به ضربه زننده های تراکتور منتقل کرد و این تیم را در شرایط پیروزی و آمادگی روحی روانی برای صعود قرار داد، اوج هنرنمایی او روی ضربه چیپ علیاری بود که پس از شیرجه زدن با تمرکز بالایی که داشت مسیر خود را تغییر داد و تاثیر روی توپ باعث شد تا ضربه مهاجم ذوب آهن به تیرک برخورد کند و تبدیل به گل نشود.

پورحمیدی در انتهای مسابقه مرد اول تیم تراکتور بود و بازیکنان این تیم از عملکرد او تقدیر کردند، او پس از پایان بازی بابت فشارهایی که تحمل کرده بود مصاحبه نکرد اما همه چیز برایش تغییر کرده است، او با اعتماد به نفس بالا و شرایطی متفاوت مقابل استقلال در یادگار به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • حدیث روز | تشویق به محاسبه نفس
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم