Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

دقیقه 8: مهرداد محمدی حرکت عمقی تند و تیزی از میانه زمین تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس داشت اما پاس کوتاه و  عمق او پیش از آن که به کی روش استنلی برسد با دفع ناقص نادری و شیرجه بیرانوند مهار شد.

 

یازده بازیکن اصلی دو تیم زرد و قرمز ایران در نیمه نهایی جام حذفی برای مصاف با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، جدال حذفی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در اوج حساسیت از ساعت ۲۱ امشب چهارشنبه، هشتم خرداد ماه ۱۳۹۸ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شده است. برنده مصاف شاگردن قلعه نویی و برانکو ایوانکوویچ در فینال مسابقات جام حذفی، به مصاف داماش دسته دومی می رود که شانس بسیار بالایی برای فتح دومین جام فصل به پیروز میدان امشب می دهد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، عزت پورقاز، سعید آقایی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی، علی قربانی و استنلی کی روش.

ترکیب پرسپولیس :

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر و علی علیپور.

سپاهان پس از پنج سال ناکامی در لیگ برتر، در فصل اخیر موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد تا دوباره آسیایی شود، اما این جایگاه هنوز آن‌ها را قانع نکرده و طلایی پوشان سعی دارند اکنون که به مصاف پرسپولیس رفتند، انتقام قهرمانی لیگ برتر را بگیرند و با شکست شاگردان برانکو راهی فینال جام حذفی شده تا یک قدم به جام نزدیک‌تر شوند، اما در آن طرف پرسپولیسی‌ها نیز می‌خواهند برای نخستین بار در یک فصل دو قهرمانی را تجربه کنند و به دنبال برتری در اصفهان هستند.

بشار رسن، شایان مصلح و آدام همتی، سه بازیکنی هستند که بخاطر مصدومیت نتوانستند پرسپولیس را در بازی حساس امشب همراهی کنند. در میان زردپوشان میزبان، غایب بزرگی دیده نمی شود. بعد از دو هفته کشمکش بر سر تقسیم سکوهای ورزشگاه نقش جهان، حالا دیده می شود که تماشاگران سپاهان تعداد بیشتری از هواداران پرسپولیس دارند و درصد بیشتری از ورزشگاه فولادشهر را به خود اختصاص دادند تا بالاخره حرف خود را به کرسی نشانده و سازمان لیگ از قانون 50 - 50 عقب نشینی کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سپاهان و پرسپولیس جام حذفی نیمه نهایی میترا استاد محمد علی نجفی معامله قرن امام جمعه کازرون روز قدس سید عبدالرحیم موسوی همسر اول نجفی مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی

پرسپولیس برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی می‌جنگد و نساجی برای بقا...

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ فاصله و شاید تصاحب صدر جدول، کار سختی در شهر خسته دارد.

کورس قهرمانی و بقا در لیگ برتر به حساس‌ترین و داغ‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. استقلال با 54 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بیست و سوم قرار گرفته و پرسپولیس، تنها یک امتیاز کمتر دارد. البته سپاهان 46 امتیازی و تراکتور 41 امتیازی هم روی کاغذ، شانس قهرمانی دارند. در قسمت پایین جدول، صنعت نفت آبادان فقط 16 امتیاز جمع کرده و جدی‌ترین گزینه سقوط محسوب می‌شود. استقلال خوزستان 21 امتیازی است و فولاد خوزستان و نساجی با 22 امتیاز، خطر سقوط را به شدت حس می‌کنند. حالا شاگردان اوسمار ویرا برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی محکوم به پیروزی در این بازی خارج از خانه هستند. نساجی هم برای بقا در لیگ برتر باید سه امتیاز را در قائمشهر نگه دارد. البته آمار در بازی‌های اخیر کاملا به سود پرسپولیس است؛ سرخ‌پوشان در هر پنج بازی آخر مقابل نساجی پیروز شده‌اند و در دو بازی برگزارشده در قائمشهر هفت گل به ثمر رسانده‌اند.

اطلاعات بازی

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: نساجی - پرسپولیس

تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:15

ورزشگاه: شهید وطنی - قائمشهر

داور: موعود بنیادی فر | کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی | ناظر: محسن قهرمانی

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • پیش‌بینی سردار آزمون درباره کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس
  • گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد
  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • مدعیان پیروز شدند
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس