Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در هنگام خوش و بش با نیمکت‌نشینان سپاهان پیش از آغاز بازی در حرکتی عجیب دست خود را به صورت کامل روی صورت محسن مسلمان قرار داد. ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در نیمه‌نهایی جام حذفی در ورزشگاه نقش‌جهان به شرح زیر است:

بازیکنان 2 تیم زمانی که برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شدند با استقبال هواداران مواجه شده و بازیکنان به شدت از سوی هواداران تشویق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل همزمانی این مسابقه با اذان مغرب و زمان افطار، خبرنگاران رسانه‌های گروهی که تجربه میزبانی بازی گذشته سپاهان و عدم پذیرایی افطار را داشتند، با غذاهای خانگی به ورزشگاه نقش‌جهان آمده بودند و با غذاهای خود به افطار مشغول شدند.

شعارهایی بر علیه شجاع خلیل زاده و بیروانوند از سوی هوادران سپاهان سر داده شد که با واکنش این 2 بازیکن همراه بود.

همانند دیدارهای گذشته اینترنت ورزشگاه از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و اصحاب رسانه را با مشکل روبه‌رو کرده است.

در فاصله 10 دقیقه تا آغاز بازی بسیاری از سکوهای ورزشگاه خالی بود. طبق اعلام دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان تنها 45 هزار قطعه بلیت برای این دیدار چاپ شده و به فروش رفته است.

اصفهان| استقبال گرم هواداران از بازیکنان سپاهان ؛ رونق بوفه‌های ورزشگاه در زمان افطاراصفهان| استقبال هوادران سپاهان از قلعه‌نویی؛ 40 هزار تماشاگر در نقش‌جهاناصفهان| ترکیب تیم فوتبال سپاهان برابر پرسپولیس اعلام شد

از ابراهیم میرزابیگی ناظر داوری این دیدار قبل از شروع مسابقه تقدیر شد.

چند ترقه دست‌ساز از سوی تماشاگران به زمین مسابقه پرتاپ شد.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در هنگام خوش و بش با نیمکت‌نشینان سپاهان پیش از آغاز بازی، در حرکتی عجیب دست خود را به صورت کامل روی صورت محسن مسلمان قرار داد؛ اگر چه این حرکت او با خنده مسلمان مواجه شد.

بیروانوند که به دلیل رفتار خود با مأمور نیروی انتظامی در جریان دیدار این تیم در بوشهر از سوی کمیته اخلاق با محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی مواجه شده بود، با پرداخت این جریمه از سوی باشگاه پرسپولیس مجوز حضور در این دیدار را دریافت کرد.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

بنابر روایت ورزش سه، پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد.

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند.


ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903205

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • روایت مدیر تیم سپاهان از بانوان هوادار پرسپولیس؛ پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • حکم عجیب و مضحک علیه پیرمرد هتاک سپاهانی
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!