Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@05:10:11 GMT

رباتی که کیفیت پیتزا را کنترل می‌کند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۴۲۱۸

رباتی که کیفیت پیتزا را کنترل می‌کند

افرادی که با غذا‌های فست‌فودی آ‌شنا هستند می‌دانند، تصویری که در منوی پیتزافروشی‌ها می‌بینند با پیتزایی که تحویل می‌گیرند متفاوت است. اکنون شرکت دومینو با ارائه رباتی قصد دارد تا این تفاوت‌ها را از بین ببرد.


دومینوز از هوش مصنوعی به عنوان یک کنترل کیفیت استفاده می‌کند تا پیتزا‌ها را پیش از ارسال به مشتری ارزیابی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ربات از یک دستگاه اسکنری به نام «DOM Pizza Checker» ساخته شده که در بالای میز برش پیتزا قرار می‌گیرد تا بازرسی‌های نهایی را قبل از ارسال انجام دهد.

«نیک نایت» مدیر دومینوز در استرالیا گفت: این ربات تصویری از پیتزا را می‌گیرد و با استفاده از هوش مصنوعی، اطلاعات به دست آمده از تصویر را با داده‌هایی از یک پیتزای مناسب مقایسه می‌کند و در نهایت به آن نمره می‌دهد.

طبق اعلام شرکت دومینوز، اگر این دستگاه تشخیص دهد که پیتزایی مناسب نیست آن را کنار زده و مجددا پیتزای دیگری آماده می‌شود.

این شرکت مدعی است که این دستگاه در طول زمان ارتقا می‌یابد و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود. قرار است این دستگاه در آینده تصویری از پیتزای آماده شده را پیش از تحویل، برای مشتری ارسال کند.

گفتنی است؛ دومینوز یک شرکت غذاخوری آمریکایی است که در زمینه پیتزا، دسر، ساندویج و پاستا فعالیت می‌کند و به عنوان بزرگ‌ترین پیتزافروشی زنجیره‌ای جهان شناخته شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تکنولوژی ربات هوش مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما دستورکار نشست علنی به این شرح است:   گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست در مورد تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن   گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد دلیل کمبود دارو و گرانی تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف اجرای قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور   همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی   گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی اعاده شده از شورای نگهبان   ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فورتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقا امنیت آنان در برابر سوء رفتار   گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس تی سی) به داوری   گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها   گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی استفساریه ماده (۴۸) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت   گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست در مورذد طرح استفساریه جز (۱) بند (الف) ماده (۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

دیگر خبرها

  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • با این فناوری انقلابی، معلولیت دیگر محدودیت نخواهد بود
  • این دو بیماری را به‌خاطر کلیه‌ها کنترل کنید
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی