Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمدرضا عابدزاده پیشکسوت فوتبال کشورمان در حاشیه جشن تولدش در جمع خبرنکاران گفت: از همه فوتبالیست‌ها و پیشکسوتانی که در تولدم حضور پیدا کردند ممنونم. اما در مورد سنم بهتر است، چون ورزشی هستم و با اعداد در ارتباطم، نگویم که چندساله شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من از محیط ورزشی دور نیستم و خوشبختانه آکادمی فوتبالی دارم و دراندیشه آن هستم تا تیم فوتبالی تشکیل دهم. بازی‌های مختلف  در لیگ‌های فوتبال را رصد می کنم.

عابدزاده گفت: قهرمانی پرسپولیس را پیش تر تبریک گفتم. امیدوارم دومین قهرمانی خود رادر این فصل در جام حذفی جشن بگیرد و هواداران را خوشحال کنند.

عابدزاده در پایان تصریح کرد: ویلموتس بر اساس آنالیز‌های فدراسیون فوتبال ایران برگزیده شده و مطمئنا سه تا ۵ ماه این سرمربی بررسی شده است. تاج در این مورد زحمت کشده است. ویلموتس مربی بزرگی است وو برای مسابقات جام جهانی و جام ملت‌ها مطمئناآماده خواهد شد و امیدوارم با وی موفقباشیم. رسانه‌ها نقش موثری برای موفقیت ویلموتس در آینده با حمایت هایشان برای اش ایفا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

مراسم پنجاه و سومین سالروز تولد عابدزاده برگزار شد

انتهای پیام/

اظهارات عابدزاده در جمع خبرنگاران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پاسخ‌های عجیب احمدرضا عابدزاده به سوالاتی درباره غذا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال