Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه ششمین مجمع مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد امنیت سرمایه گذاری گیلان به ریاست مصطفی سالاری استاندار گیلان با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد. در جلسه شیوه نامه ساماندهی و لایروبی رودخانه‌ها، آب بندان ها، بهره برداری از سواحل و شناگاه ها، ساماندهی و لایروبی حوضچه‌ها و کانال‌های کشتیرانی گیلان و همچنین تفاهم نامه خرید برگ سبز کارخانجات چای بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان در این جلسه با اشاره اینکه به استقبال ملی از اجرای طرح استفاده چند منظوره از منابع آبی در این استان، اظهار کرد: در همین راستا نشستی میان مسئولان وزارت نیرو و سازمان میراث فرهنگی برگزار شد.

مصطفی سالاری افزود: برخی از راهکارهای گیلان که در زمینه استفاده چند منظوره از منابع آبی این استان طراحی و ارائه شده از سوی این دستگاه مورد استقبال قرار گرفته و در آستانه ابلاغ ملی است.

سالاری به نتایج مثبت اجرای طرح شیوه نامه ساماندهی و لایروبی رودخانه اشاره کرد و گفت: باید این شیوه نامه‌ها به حوزه‌های دیگر اعم زا کشاورزی، شیلات، گذرگاه‌های آبی و گردشگری گیلان نیز تسریع یابد.

وی ادامه داد: باید از این شیوه نامه‌ها برای ساماندهی سواحل و شناگاه‌ها، لایروبی حوضچه‌ها و کانال‌های کشتیرانی و بهره گیری از سرمایه گذاری بخش خصوصی با هدف رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال استفاده شود.

وی همچنین بر لزوم همکاری و تعامل دست اندرکاران اجرایی، قضائی و قانونگذاری استان گیلان برای ارتقای بهره وری قانونی ناشی از اجرای این شیوه نامه‌ها تأکید کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه با پیشنهاد سندیکای کارخانجات چای کشور افزایش مبلغ ۳,۵۰۰ ریالی به بهای برگ سبز چای بر اساس توافق چایکاران و کارخانجات به تصویب رسید.

کد خبر 4629102

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی سالاری استانداری گیلان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده

حسن صیاد زمردی افزود: طبق قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده فعالان اقتصادی مشمول این قانون که باید تا پایان فروردین ماه مالیات و عوارض متعلق را پرداخت می‌کردند، سازمان امور مالیاتی اقدام به تهیه اظهار نامه پیش فرض کرده و با توجه به این طرح مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه تا ۲۲ اردیبهشت تمدید شد.
سرپرست اداره کل امور مالیاتی گیلان افزود: افرادی که با استفاده از این فرصت مالیات و عوارض خود را پرداخت کنند می‌توانند از تسهیلات بخشودگی ۱۰۰ درصدی این جرائم برخوردار شوند.

 صیاد زمردی همچنین به ارسال فهرست معاملاتی اشاره و تصریح کرد: مهلت تکمیل فهرست معاملات موضوع ماده ۱۶۹ مالیات‌های مستقیم نیز تا ۲۶ اردیبهشت تمدید شده است و فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به سایت my.tax.gov.ir فهرست معاملاتی خود را تکمیل و ارسال کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج