Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی مقابل سپاهان و صعود به فینال جام حذفی بیان کرد: بابت صعود به فینال جام حذفی خوشحال هستیم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم. قبل از هر چیزی به بازیکنانم تبریک می‌گویم و برای هواداران مان که در این ورزشگاه ما را حمایت کردند، خوشحال هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها مسائل زیادی را در طول روز تحمل کردند و از تشویق تیم انصراف ندادند.

او در ادامه افزود: بازیکنانم ۱۲۰ دقیقه جنگیدند و یک بازی بسیار زیبا را ارائه کردند. بهتر از سپاهان بودیم و نشان دادیم چرا بهترین تیم ایران هستیم، چون بازی نیمه نهایی را با تیم دوم لیگ برتر برگزار کردیم و با لیاقت و استحقاق کامل به فینال صعود کردیم.

به خاطر کیفیت بالای این بازی به بازیکنانم تبریک می‌گویم

برانکو ادامه داد: پدیده و سپاهان را بردیم و به خاطر کیفیت بالای این بازی به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از بازی، رفتار و عملکرد بازیکنانم لذت بردم و خوشحالم انگیزه و همه چیز‌هایی که برای یک باشگاه بزرگ و نتیجه گیری مهم است، در بازیکنانم وجود دارد.

باید ۲ بازیکن دیگر از سپاهان اخراج می‌شدند

سرمربی پرسپولیس در مورد اخراج سه بازیکن در این دیدار و عملکرد داور گفت: باید ۲ بازیکن دیگر از سپاهان اخراج می‌شدند. نمی‌دانم چرا به نفع حریف پنالتی گرفتند و ظاهراً داور پشت دروازه پنالتی گرفت. تا جایی که دیدم فقط برای پرسپولیس داور پشت دروازه تصمیم گرفته است و تاکنون برای تیم دیگری ندیدم این اتفاق رخ دهد. مقابل صنعت نفت آبادان هم داور پشت دروازه گل ما را مردود اعلام کرد که نمی‌دانم دلیل آن چیست.

برانکو در خصوص اعتراض به اعلام نشدن خطای پنالتی روی علی علیپور و درگیری روی نیمکت ۲ تیم در طول بازی بیان کرد: من رو به زمین بودم و درگیری نیمکت را متوجه نشدم. به هر حال باید انگیزه و شوق تیم میزبان را درک کنیم و به خاطر اهمیت موضوع، عصبانیت هم ایجاد می‌شود. تا جایی که می‌دانم عوامل نیمکت حریف به سمت نیمکت تیم ما آمدند و به نظرم روی علیپور پنالتی شد، چون بازیکن حریف مقابل او آمد و علیپور را زد.

وی افزود: به نظر شما اخراج ۲ بازیکن سپاهان عادلانه نبود؟ باید سیاوش یزدانی هم اخراج می‌شد تا روند بازی عادی شود. چرا ایران پوریان اخراج شد؟ می‌دانید به داور چه گفت؟ با داور صحبت کردید؟ از طرفی من نگفتم پنالتی سپاهان درست نبود بلکه گفتم نمی‌دانم چرا داور پنجم پنالتی گرفت.

داور پنجم پنالتی روی علیپور را نگرفت، اما به نفع سپاهان پنالتی گرفت

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: وظیفه داور پنجم را نمی‌دانم. فقط می‌دانم داور پنجم پنالتی روی علیپور را نگرفت، اما به نفع سپاهان پنالتی گرفت. بحث من این است که چرا مقابل تیم ما داوران پنجم علیه تیم ما تصمیم می‌گیرند. بازیکن سپاهان علیپور را زد، اما داور پنالتی نگرفت. اجازه دهید ما هم بگوییم ما هم داوری بلدیم. در بازی امروز ما مستحق برد بودیم و باید پنج گل می‌زدیم. ۲ بار به دیرک زدیم. در اصفهان بهتر از حریف بودیم و نشان دادیم بهترین تیم هستیم و با لیاقت قهرمان کشور هستیم و با لیاقت به فینال جام حذفی رسیدیم و اگر کسی فکر می‌کند غیر از این است، صحبت کند.

برانکو گفت: برای این مسابقه خیلی مصمم بودیم و شجاعانه بازی کردیم و از چیزی نترسیدیم و در دقیقه آخر به برد رسیدیم، ولی مستحق برد بودیم. اگر سپاهان گل می‌زد، مستحق برد بود. درباره حواشی هم باید بگویم محسن خلیلی تلاش کرد جو را آرام کند، اما من دیدم که نیمکت حریف به سمت نیمکت تیم ما هجوم آورد. چه کسی حمله کننده بود؟ من دیدم شلوغی و تراکم سمت نیمکت ما بود. خودمان که به خودمان حمله نکردیم و شلوغی جلوی نیمکت ما بود؟ عوامل نیمکت حریف دنبال چه چیزی بودند؟

بهتر از داماش گیلان هستیم و شکی در این نیست

او در مورد غیبت ۲ بازبکن در فینال گفت: طبیعی است که ما بهتر از داماش گیلان هستیم و شکی در این نیست. چهار سال قبل در جام حذفی قشقایی ما را برد. اگر فینال را نبریم، کاری نکردیم و خوشبختانه نیمکت قدرتمند و بازیکنان خوبی داریم که جای بازیکنان محروم را پر می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره مذاکره با مسئولان تراکتورسازی گفت: کارگر ورزشی هستم و با همه مذاکره می‌کنم. دوستان زیادی در اصفهان، تبریز و مشهد دارم و طبیعی است که حق دارم با همه صحبت کنم و یا شام بخورم. اگر می‌خواهید بدانید هفت روز قبل شام دعوت بودم. خسته شدم که این مقدار تکذیبیه صادر کردم و در ادامه خبرنگاری از او پرسید که فقط شام بوده یا مذاکره‌ای هم صورت گرفته که برانکو با شوخی گفت، صبحانه، ناهار و شام بوده است.

وی در خصوص محرومیت بیرانوند قبل از بازی و پرداخت نشدن جریمه فدراسیون فوتبال توسط این باشگاه گفت: من نمی‌دانم چرا او محروم شد؟ ما می‌دانیم که او با کسی درگیری نداشت و فقط شخص را از فضایی که نباید قرار می‌گرفت، به جای دیگری هدایت کرد. آن فصا محل تردد بازیکنان است و فقط خبرنگاران باید حضور داشته باشند. آن شخص مزاحم بازیکنان شده بود و راحت‌ترین کار محرومیت بازیکن است. من با شما موافقم و باید بیرانوند را مادام العمر محروم می‌کردند.

برانکو در مورد بازداشت لیدر پرسپولیس تاکید کرد: من صحبت هایم را انجام دادم و همه بازی‌های ما را آنالیز کردند. داوران یک اوت هم به ما هدیه نکردند و بازیکنان ما برای این بازی پاداشی نمی‌گیرند. اگر اشتباه نکرده باشم، در بازی قبل یزدانی جریمه شد، اما او را به سرعت بخشیدند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه یزدانی یک جلسه محرومیتش را سپری کرد، اظهار کرد: او فقط یک بازی محروم شد و کنار زدن یک پلیس بدتر است یا تهدید هواداران به شدیدترین شکل ممکن بدتر است؟

گفتنی است، در طول این نشست درگیری‌هایی لفظی بین خبرنگاران با برانکو و پندار خمارلو نیز زیاد بود.

انتهای پیام/

اظهارات برانکو پس از دیدار مقابل سپاهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی مدافع قائمشهری پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک در نقش مدافع راست وارد میدان شد تا دانیال اسماعیلی‌فر وینگر راست باشد اما شرایط برای او خوب پیش نرفت و در نهایت دو گل وقت‌های اضافه حریف از جایی به دست آمد که فرشاد یا در آن محل بود و ناکام ماند یا در آن محل نبود و از جای خالی‌اش استفاده کردند و گل زدند.

به هر حال فرشاد فرجی این فصل در نقش مدافع میانی هر گاه که در ترکیب اصلی بوده درخشیده و با یک نمایش ضعیف در پست مدافع راست نمی‌توان شایستگی‌ها و توانمندی‌هایش را زیر سوال برد.

فرجی البته در راه‌آهن و شهرخودرو هم بعضا به‌عنوان مدافع راست بازی می‌کرد و نمایش‌های خوبی هم ارائه می‌داد پس با این پست و شرح وظایف‌اش غریبه نیست. او در بازی با آلومینیوم یک ضربه سر زد که اگر بدشانس نبود و آن توپ گل می‌شد هیچ کس ضعف او و خط دفاع پرسپولیس را مورد اشاره قرار نمی‌داد. شماره 3 سرخ‌ها همچنین یک پنالتی خشک و بی‌حرف و حدیث هم زد و جالب بود که بعد از این ضربه به امیررضا رفیعی با حالتی جالب گفت: «تمومش کن!». در واقع فرجی پنالتی پنجم پرسپولیس را به ثمر رساند و اگر رفیعی پنالتی بازیکن حریف را می‌گرفت کار برای پرسپولیس تمام شده بود که اینگونه نشد.

به هر حال فرجی مثل دیگر بازیکنان باتجربه پرسپولیس حذف تلخ در اراک را فراموش کرده و آماده بازی بزرگ مقابل سپاهان است. در شرایطی که دانیال اسماعیلی‌فر از بازی مقابل سپاهان محروم است  فرجی می‌تواند همچنان گزینه‌ای برای بازی در پست مدافع راست باشد چرا که برعکس وحدت حنانوف او کاملا در شرایط مسابقه است و از نظر ذهنی و بدنی توانمندی حضور در این میدان بزرگ را دارد.

جالب اینکه خوشحالی و سرحال بودن او در تمرینات دو روز آخر منتهی به بازی سپاهان عجیب و مشکوک به نظر می‌رسد و هیچ بعید نیست فرشاد از فیکس بودن خود در این میدان مطمئن شده که اینگونه با روحیه و قبراق تمرین می‌کند.

دیگر خبرها

  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!